تور قطر ارزان: پیشی گرفتن ایران در صادرات سقف متحرک به قطر در مقابل رقبای اروپایی

به گزارش مجله فضای وب، رپرتاژآگهی - گروه فراوریی صنعتی سایه روشن در ایران توانست با تکیه به 55 سال پشتوانه صنعت سازه های آلومینیومی، محصولات موتورایز آلومینیومی - شیشه ای با کیفیتی طراحی و فراوری نماید که خوشبختانه امروز می توان گفت 90 درصد سهم بازار محصولات موتورایز و متحرک دوحه را از آن خود کرده است.

تور قطر ارزان: پیشی گرفتن ایران در صادرات سقف متحرک به قطر در مقابل رقبای اروپایی

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مجصولات صادر شده به قطر در حوزه سیستمهای موتورایز

اهم محصولات موتورایز صادر شده از ایران به قطر شامل سقف متحرک ، پنجره گیوتینی موتورایز، پنجره های اسلایدینگ موتورایز و شاتر پنجره می باشد. که با توجه به اقلیم آب و هوایی قطر که گرم و مرطوب می باشد و بسیار شرجی و گرم ، مردم امکان استفاده از فضاهای باز را ندارند. برای ایجاد حس نشیمن در فضاهای باز احتیاج به اتاقکهای بسته احساس می شد. این فضاها میبایست کاملا هوابند باشند تا در گرما به واسطه دستگاه های سرمایشی هوای مطلوب نشیمن را برای مصرف کننده ایجاد کند.

ایده اتاقکهای شیشه ای موتورایز سایه روشن در قطر

سایه روشن با خلاقیت خود پیروز شد ایده اتاقکهای شیشه ای موتورایز را در قطر به یک احتیاج تبدیل نماید. با توجه به آب و هوای مطبوع قطر در فصل پاییز و زمستان این اتاقکهای موتورایز بشدت مورد استقبال قرارگرفته اند.اتاقکهای که با فشردن یک دکمه ، با جمع شدن سقف آن وبعلاوه جداره های شیشه ای به فضایی کاملا باز تبدیل می شوند.

اتاقکهای شیشه ای موتورایز سایه روشن به مکانی برای اجتماع فامیلی اعراب قطر در محوطه حیاط منازلشان و یا باغهایشان تبدیل شده است.

متریال به کار رفته در سیستمهای موتورایزسایه روشن

پارچه های بکار رفته در سقف این اتاقکهای موتورایز از جنس پی وی سی که از الیاف مقاوم پلی استر در هسته مرکزی آن استفاده شده است، می باشد عمر این غشاءها برای آفتابهای شدید قطر بیش از 30 سال تخمین زده می گردد.پارچه های مصرفی برای این پروژه ها محصول فراری فرانسه و مهلر آلمان می باشند که به مدت 5 سال شامل گارانتی فراوری کننده می باشند.

پنجره های بدنه این اتاقکهای شیشه ای از شیشه های دو جداره سکوریت شده می باشند. در جزئیات پنجره های سایه روشن حداکثردقت در طراحی ها برای عایق تر شدن فضای نشیمن شما صورت گرفته است. دو عنصراصلی هستند که مشخص کننده عرض و ارتفاع پنجره های گیوتینی می باشند اول، مجموع وزن شیشه های متحرک در هر سیستم دوم، حداکثر ابعاد جام شیشه های موجود در بازار می باشد.

نوع موتورهای بکاررفته درسقف و پنجره گیوتینی سایه روشن از نوع توبولاریا استوانه ای میباشد وسایه روشن از دو برند (بکر) آلمان و(سامفی) فرانسه برای سیستم حرکتی سقف و جداره بهره می برد.

گروه فنی ومهندسی سایه روشن همیشه نوع آلومینیوم بکار رفته درپروژه ها را با دقت تحلیل، مهندسی و انتخاب مینم. ما از مرغوبترین آلومینیوم که بیلتهای فابریک با آلیاژ 60.63 شرکت ایرال کو هستند استفاده میکنیم.

یکی از بزرگترین افتخارات ما فراوری محصول ایرانی با کیفیت و عرضه این محصولات به کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص کشور قطر و امروزه اروپا و کشور سوئد می باشد. محصولی که در رقابت با محصولات کشورهای اروپایی اعم از اسپانیا، ایتالیا و حتی آلمان قرار گرفته و توانسته منتخب بسیاری از متقاضیان باشد.

تیم فنی ومهندسی سایه روشن با ویژگی تنوع زیاد در طرح و مدلهای از پیش طراحی شده سقفهای متحرک و اجرای بیش از 300 پروژه پیروز در زمینه سقف متحرک و بعلاوه اجرای ترکیبی سقف جمع شونده هوابند با دیواره های شیشه ای موتورایز(پنجره گیوتینی) افتخار همراهی شما در پروژه هایتان را دارد.متخصصین ما به واسطه تجربه 50 ساله شان در صنعت سازه های آلومینیومی برترین مشاور برای شما در طراحی و اجرای انواع سقف متحرک با کاربری های متفاوت اعم از ،سقف متحرک استخر،سقف متحرک حیاط خلوت،سقف متحرک رستوران و کافی شاپ ،سقف متحرک روف گاردن می باشند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1885

به "تور قطر ارزان: پیشی گرفتن ایران در صادرات سقف متحرک به قطر در مقابل رقبای اروپایی" امتیاز دهید

2 کاربر به "تور قطر ارزان: پیشی گرفتن ایران در صادرات سقف متحرک به قطر در مقابل رقبای اروپایی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: پیشی گرفتن ایران در صادرات سقف متحرک به قطر در مقابل رقبای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید