کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - اداره کل سرمایه گذاری و بومی سازی فناوری پارک فناوری پردیس، کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی را 27 آبان ماه برگزار می نماید.

کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این کارگاه آموزشی با همکاری موسسه پویش هم افزایی ژینو به عنوان کارگزار، 27 آبان ماه از ساعت 14:00 الی 17:00 برگزار می گردد.

سخنرانی در خصوص کسب و کارهای خانگی: اهمیت، مزایا، فرصت ها و شیوه راه اندازی کسب و کار خانگی، آنالیز تجارب پیروز کسب و کار خانگی دانشجویی و آنالیز تجربه پیروز کارآفرینی خانگی زنان از محورهای آموزشی این کارگاه آموزشی هستند.میثم مدرسی استاد مشاور انجمن علمی کارآفرینی و مسئول برگزاری برنامه های کارآفرینی دانشگاه سمنان؛ مدیر عامل و رئیس هیات موسس سازمان مردم نهاد پند؛ مدیر گروه دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری؛ استاد مبانی کارآفرینی، کسب و کار در خانه، کسب و کار در بخش خدمات، محیط کسب و کار در ایران، کسب و کار روستایی، مهارت های کارآفرینی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، کارآفرینی سازمانی و اجتماعی و ... در مقطع کارشناسی دانشگاه سمنان؛ استاد تئوری های کارآفرینی، تشخیص فرصت های کارآفرینی، طرح کسب و کار، الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان، مدیریت کسب و کارهای کوچک، تحلیل محیط کسب و کار، ایجاد کسب و کار و ... در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان؛ استاد مبانی کارآفرینی مبانی کارآفرینی دانشگاه تهران،پردیس دانشکده هنرهای زیبا تدریس این کارگاه را برعهده دارد.حضور در این کارگاه آموزشی رایگان است و متقاضیان شرکت در آن، می توانند به وسیله آدرس https://www.co-up.org/n-m-kh برای ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم افزایی ژینو) تماس بگیرند. گفتنی است مهلت و ظرفیت ثبت نام محدود است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1872

به "کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید