کریم انصاری فرد گزینه اصلی ناتینگهام

به گزارش مجله فضای وب، مهاجم ایرانی از گزینه های اصلی باشگاه ناتینگهام است تا در روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی به این تیم برود.

کریم انصاری فرد گزینه اصلی ناتینگهام

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ناتینگهام پست، کریم انصاری فرد 64 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و در جام جهانی 2018 روسیه نیز موفق شد گل تساوی تیم ملی ایران را وارد دروازه پرتغال کند. این دومین حضور انصاری فرد در جام جهانی بود. او در جام جهانی برزیل نیز عضوی از تیم ملی فوتبال ایران بود.

انصاری فرد، فوتبالش را از سایپا زیر نظر علی دایی شروع نموده است. در همان ابتدا تیم هایی همچون بورسیادورتموند و استوا بخارست، خواستار جذب او بودند ولی انصاری فرد در سایپا ماند و در 123 بازی 55 گل به ثمر رساند تا این که به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست، حضور در تراکتورسازی و در ادامه رفتن به اوساسونا و سپس پانیونیوس در یونان از برنامه های دیگر این بازیکن ایرانی بود.

مهاجم ایرانی در سال 2017 به تیم المپیاکوس پیوست و قراردادی به ارزش 400 هزار یورو به امضا رساند. انصاری فرد در فصل گذشته طی 26 بازی موفق شد 17 گل به ثمر برساند، از جمله گلزنی در پنج مسابقه، با این حال به نظر می رسد که او جایگاهش را در تیم المپیاکوس از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 28

به "کریم انصاری فرد گزینه اصلی ناتینگهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم انصاری فرد گزینه اصلی ناتینگهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید