کلنگ زنی و افتتاح 2 مدرسه خیرساز گلستان

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - عملیات ساخت مدرسه شش کلاسه خیری در گرگان شروع شد و مدرسه شش کلاسه خیّر ساز روستای میرزاعلی یلقی در آق قلا با حضورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

کلنگ زنی و افتتاح 2 مدرسه خیرساز گلستان

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس گلستان، کلنگ احداث مدرسه خیّرساز حاجیه خانم راضیه رجبی استرآبادی در شهرستان گرگان با حضور قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، هادی حق شناس استاندار گلستان، رمضان سنگدوینی نماینده شهرستان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش، یاسر لیوانی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان و جمعی دیگر ازمسئولین استانی و شهرستانی، به زمین زده شد.

شایان ذکر است این مدرسه با شش کلاس درس، 1200 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در سه طبقه با مشارکت خیّر نیکو کار حاجیه راضیه رجبی استرآبادی احداث می گردد که 70 درصد هزینه ساخت این مدرسه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس گلستان و 30 درصد به جامانده به وسیله مشارکت این خیّر نیکوکار تأمین خواهد شد.

همچنین در مراسم دیگری با حضور احمدی لاشکی مدرسه شش کلاسه خیّر ساز زنده یاد اراز محمد ناعمی در روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا به بهره برداری رسید.

این فضای آموزشی که بر اثر وقوع سیل سال 1398 در شهرستان آق قلا تخریب شده بود، با 6 کلاس درس با زیربنای 745 مترمربع ساختمان آموزشی، 1600 مترمربع محوطه سازی، 200 مترطول دیوار کشی محوطه و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به صورت مشارکتی با همّت خیّر نیکوکار اراز ولی ناعمی به نام مرحوم اراز محمد ناعمی در این روستا احداث گشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1447

به "کلنگ زنی و افتتاح 2 مدرسه خیرساز گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ زنی و افتتاح 2 مدرسه خیرساز گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید