یزدی: تیم ها به دلیل مشکلاتی که داشتند، تنیسور خارجی نگرفتند

به گزارش مجله فضای وب، تنیسور تیم عقاب نهاجا گفت: هر چقدر تعداد بازیکنان خارجی بیشتر شود به بالا رفتن تجربه تنیسورها کمک می کند اما امسال تیم ها به دلیل شرایط سخت نتوانستند از بازیکنان خارجی استفاده کنند.

یزدی: تیم ها به دلیل مشکلاتی که داشتند، تنیسور خارجی نگرفتند

حسام یزدی که در مسابقات جام حذفی تنیس حضور داشت، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: حدود 10 سال در مسابقات جام حذفی تنیس بازی می کنم و چهار-پنج مقام دومی دارم اما هنوز مقام قهرمانی ندارم. امیدوارم امسال با تیم خوبی که داریم برای نخستین سال عنوان قهرمانی را کسب کنم.

وی افزود: مسابقات جام حذفی یکی از بهترین مسابقاتی است که برگزار می شود و سال های گذشته لیگ برتر هم داشتیم که خیلی به تنیسورها کمک می کند چون بیشتر تیم ها بازیکن خارجی می گیرند و هر چقدر تعداد بازیکنان خارجی بیشتر شود تجربه بازیکنان ما بیشتر می شود و بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنند با بازیکنان بهتری توپ می زنند.

تنیسور تیم عقاب نهاجا به شرایط سخت تیم ها برای دریافت بازیکن خارجی اشاره کرد و گفت: لیگ برتر مدتی است که انجام نمی شود و هر سال این جام حذفی بازی می کنیم و تیم ها به دلیل سخت بودن شرایط نتوانستند بازیکن خارجی بگیرند. امیدوارم شرایط بهتر شود و بازیکن خارجی به ایران بیاید و ما از تجربیات شان استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 798

به "یزدی: تیم ها به دلیل مشکلاتی که داشتند، تنیسور خارجی نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: تیم ها به دلیل مشکلاتی که داشتند، تنیسور خارجی نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید