یونان منکر شلیک مستقیم به سوی مهاجران سوری شد

به گزارش مجله فضای وب، مقامات یونان ادعای آنکارا درباره شلیک نیرو های مرزی این کشور به قایق حامل مهاجران سوری در مرز های مشترک با ترکیه را رد کردند.

یونان منکر شلیک مستقیم به سوی مهاجران سوری شد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش به نقل از الجزیره، آتن ادعای ترکیه را که نیرو های مرزی یونان به سوی قایق حامل مهاجران سوری در مرز های مشترک شلیک نموده اند رد کرد.

استلیون پتساس، سخنگوی دولت یونان، امروز در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: به طور کامل این موضوع را رد می کنم. او در ادامه اضافه نمود ترکیه اخبار جعلی علیه کشور ما فراوری و جهت دهی می نماید. این نیز یکی دیگر از آنهاست.

این در حالی است که دفتر استانداری استان ادرنه در شمال غرب ترکیه که هم مرز با یونان است این خبر را اعلام نموده بود. بنابر اعلام این دفتر، بر اثر این حادثه، شش نفر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که یکی از آن ها بر اثر شدت جراحات درگذشت. استاندار ادرنه همچنین گفت: اعضای کمیسیون حقوق بشر مجلس ترکیه به همراه دیگران شاهد این وقایع هستند.

پیش از این، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه اعلام نموده بود که آنکارا مانع پناهجویان در راه رفتن به اروپا نمی گردد و مرز برای پناهجویان باز شده است. از روز آدینه شمار زیادی از مهاجران در ترکیه به سمت مرز حرکت نموده تا خود را به اروپا برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 784

به "یونان منکر شلیک مستقیم به سوی مهاجران سوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان منکر شلیک مستقیم به سوی مهاجران سوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید