280 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/تهران مدیرکل ثبت اسناد استان تهران گفت: قرار است تا پایان سال برای 500 هزار هکتار این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود.

280 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد

عبدالحسین رامشی عصر پنجشنبه 2 بهمن ماه در دیدار با فرماندار ورامین اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جامع کاداستر و به منظور تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان تهران برای 280 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران ،سند کاداستری تک برگی شد.

وی ادامه داد: استان تهران از یک میلیون و 8 هزار هکتار اراضی ملی برخوردار است که بر اساس برنامه ریزی اجرا شده و تعهد ایجاد شده، قرار است تا سرانجام سال برای 500 هزار هکتار این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود که با همکاری ادارات شهرستانی و استانی این امر تا سرانجام سال محقق می شود.

وی شرح داد: با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه، ادارات ثبت اسناد علاوه بر رسیدگی به پفراینده مراجعین و ارباب رجوع، پیگیری پفراینده های مختومه، غیر مختومه و راکد نیز در دستور کار قرار داده اند که این امر باعث شده تا شاهد رشد 300 درصدی رسیدگی به پفراینده های مختومه در استان تهران باشیم.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش ثبت اسناد در صدور سند مالکیت اراضی ملی گفت: امروز بسیاری از مردم کارهای خود را به ثبت می سپارند و آشنایی مردم با کارکردهای این اداره می تواند فعالیت های آن را گسترش دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: امروز شاهدیم که بسیاری از فعالیت های حوزه ثبت اسناد به صورت الکترونیک به مردم ارائه می شود که این امر میزان خطا را در این حوزه کاهش داده است.

وی تاکید کرد: تقویت شبکه نوین خدمات رسانی ثبتی، موجب شتاب در فرایند خدمات رسانی به مردم و افزایش سطح سلامت کاری می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1436

به "280 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "280 هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران سند کاداستری تک برگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید