از بهت و خنده شجاعیان بابت تعویض تا پرتاب پرتقال به زمین

به گزارش مجله فضای وب، استقلال در شبی که آشفته عمل می کرد، نیمه نخست دیدارش با پدیده را با شکست پشت سر گذاشت.

از بهت و خنده شجاعیان بابت تعویض تا پرتاب پرتقال به زمین

به گزارش خبرنگاران، تیم های پدیده و استقلال امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در استادیوم مملو از تماشاگر امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر پدیده به انتها رسید.

پیش از آغاز این دیدار دو تیم به داخل زمین آمدند تا بدن های خودشان را گرم نمایند. البته در بین بازیکنان استقلال، بازیکنانی مانند رحمتی، منشا و نورافکن که در ترکیب ابتدایی آبی پوشان نبودند یا این که محروم بودند، با گرم کن در میان باقی نفرات تیم بودند و فعالیت خاصی نداشتند.

در اواسط زمان گرم کردن بازیکنان، سلام مخصوص امام رضا (ع) از بلندگوهای استادیوم پخش شد که در این لحظه اعضای دو تیم تمرین را قطع کردند و به احترام این سلام ایستادند.

زمانی که شفر به داخل زمین آمد به شدت از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد. سرمربی استقلال هم شال آبی اش را برای طرفداران تکان می داد که باعث به وجد آمدن بخش آبی استادیوم امام رضا (ع) شد.

در مراسم ابتدایی بازی، وریا غفوری، علی کریمی و محمد دانشگر به سمت نیمکت پدیده رفتند و با گل محمدی سرمربی پدیده خوش و بش کردند.

با آغاز بازی، دو تیم نمایش هجومی ای داشتند. پدیده در دقایق ابتدایی سعی داشت از توپ های بلند پشت مدافعان استقلال استفاده کند که همین مسئله باعث شد که در یک صحنه حسین حسینی، دروازه بان استقلال نکاتی را به روزبه چشمی و محمد دانشگر بگوید اما این نکات هم تاثیرگذار نبود تا پدیده روی یکی از این توپ ها توسط برزای به گل نخست برسد.

میلاد فراهانی، روی یکی از ارسال های آبی پوشان توسط مهاجم استقلال سرنگون شد که باعث شد چند دقیقه از وقت بازی به خاطر مصدومیت او گرفته گردد. در ادامه هم تعلل فراهانی در زدن ضربات آغاز مجدد منجر به اعتراض شفر و تماشاگران استقلال به دروازه بان پدیده شد.

نکته عجیب درباره بازی استقلال، نمایش عجولانه آبی پوشان پس از دریافت گل بود که باعث شد آن ها با این که توپ و میدان را در اختیار داشتند، نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه پدیده ایجاد نمایند.

در دقیقه 43 وینفرد شفر دست به تعویضی زودهنگام زد و مرتضی تبریزی را به جای داریوش شجاعیان وارد میدان کرد؛ تعویضی تهاجمی که بهت شجاعیان را به همراه داشت.

شجاعیان در این صحنه ابتدا ایستاد و رو به شفر خندید، سپس بدون این که به سمت تبریزی برود به بیرون رفت و با عصبانیت با شفر دست داد و پس از دریافت گرمکن تصمیم داشت که به رختکن برود اما پشیمان شد و روی نیمکت نشست.

از صحنه های جالب نیمه نخست، پرتاب یک پرتقال به داخل زمین بود، اتفاقی که منجر به تذکر شدید ناظر بازی به نماینده تیم مشهدی شد.

در دقایق انتهای نیمه دوم قضاوت کوپال ناظمی اعتراض کادرفنی دو تیم را به همراه داشت به طوری که پس از انتها نیمه فرهاد مجیدی از نیمکت استقلال و ساکت الهامی از نیمکت پدیده به سمت داور رفتند که در این صحنه رضا عبدی، ناظر داوری بازی وارد عمل شد و مانع از صحبت این دو نفر با داور شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 184

به "از بهت و خنده شجاعیان بابت تعویض تا پرتاب پرتقال به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بهت و خنده شجاعیان بابت تعویض تا پرتاب پرتقال به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید