انجام 200 مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله فضای وب، طی روز های اخیر بیش از 200 مورد بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری، بازرسی کل استان و فرمانداری های تابعه از ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی و شهرداری ها انجام شده است.

انجام 200 مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش از ، شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در طی روز های اخیر بیش از 200 مورد بازرسی توسط دفتر بازرسی استانداری، بازرسی کل استان و فرمانداری ها تابعه از ادارات کل استانی، ادارات شهرستانی و شهرداری ها انجام شده است و گزارش این بازرسی ها در ستاد کرونا ارائه خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه با ادارات و دستگاه های اجرایی که دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی نمایند با جدیت برخورد می گردد، اضافه نمود: طبق مصوبات ستاد کرونای ملی و استانی به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی در شهرستان های ده گانه استان اجرا شد.

قائدی اضافه نمود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های کرونایی در مرکز استان و سایر شهرستان ها بازرسی از ادارات، نهاد ها و سازمان ها در حال اجرا است، به منظور تاثیرگذاری مناسب این محدودیت ها در کنترل شیوع بیماری کرونا احتیاج بود که نظارت و بازرسی ها افزایش پیدا کند، این نظارت ها در شهرستان ها به صورت مستمر در حال اجرا است.

او با تاکید بر اینکه با افرادی که دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا را رعایت ننمایند، مطابق دستورالعمل ها برخورد می گردد، ادامه داد: مدیران دستگاه های متخلف به تخلفات اداری معرفی و در ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری نیز نام این دستگاه ها اعلام خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه مردم همکاری خوبی با تیم های بازرسی داشته اند، گفت: بر اساس گزارش های واصله توسط مردم، بازرسی ها به صورت محسوس و نامحسوس در سطح استان در حال اجرا است و مردم می توانند در صورت داشتن سوال و یا طرح شکایت به وسیله تماس با سامانه 111 (سامد) اقدام نمایند.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1600

به "انجام 200 مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

1 کاربر به "انجام 200 مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 200 مورد بازرسی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید