برف مدارس کدام استان ها را تعطیل کرد؟

به گزارش مجله فضای وب، بارش برف که از روز گذشته در بعضی از استان های کشور شروع شده است سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس های درس دانش آموزان شد.

برف مدارس کدام استان ها را تعطیل کرد؟

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می گذرد آخرین شرایط تعطیلی مدارس در بعضی از استان های کشور در روز دوشنبه است.

استان تهران

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارش رودبار قصران و لواسانات طی فردا، 24 بهمن اطلاع داد و گفت که مدارس منطقه ها 19گانه شهر تهران از ساعت 9 و نیم صبح بازگشایی می شوند.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران که در کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد منتشر شده آمده است که فردا دوشنبه 24 بهمن، به علت سرما و یخبندان همه مدارس رودبار قصران و لواسانات غیرحضوری هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بعلاوه مدارس شهر تهران ساعت 9:30 شروع به کار می نمایند.

پیش از این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز گفت که آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان های تهران در نوبت صبح فردا، 24 بهمن 1401 به صورت حضوری و از ساعت 9:30 شروع خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بعلاوه به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و به وسیله فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.

استان زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان: با توجه به برودت هوا و بارش برف در بیشتر منطقه ها استان و بنا بر تصمیم مسئولان، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در همه شهرستان ها استان زنجان به جز طارم روز دوشنبه (24 بهمن ماه) تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: مدارس متوسطه دوم در همه شهرستان ها دایر و دانش آموزان باید در مدرسه حضور داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: تا به امروز تصمیمی درخصوص تعطیلی شیفت عصر مدارس استان اتخاذ نشده است و در صورت تعطیلی موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

استان قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست وچهارم بهمن ماه تعطیل است و کلاس درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بنابراین خبر حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

استان همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همدان طی بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه شرایط جوی کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، مؤسسات، بانک ها، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سطح استان به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی در روز دوشنبه 24 بهمن ماه به صورت غیرحضوری و دورکار خواهند بود.

لازم است مدیران و روسا نسبت به مدیریت بهینه مصرف انرژی نظارت نمایند.

استان کرمانشاه

به علت بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، مدارس گروه صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستانهای صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش های دینور و بیستون، فردا(دوشنبه) به صورت غیرحضوری و در بسترشاد تشکیل خواهد شد.

شیرزادی اضافه نمود: مدارس سایر نقاط استان طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

استان البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: به علت بارش برف و سرمای هوا، روز دوشنبه 24 بهمن ماه نوبت صبح مدارس ابتدایی استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

ادامه دارد ...

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2195

به "برف مدارس کدام استان ها را تعطیل کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف مدارس کدام استان ها را تعطیل کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید