برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ تهران در مهرماه

به گزارش مجله فضای وب، جلیل غفاری رهبر رئیس هیات مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت وگو با خبرنگاران ، با اعلام خبر برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته گفت: شرکت نمایشگاه ها با توجه به محدودیت های کرونایی 9 تا 12 مهر ماه سال جاری را تاریخ برگزاری نمایشگاه چاپ سال جاری اعلام نموده است.

برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ تهران در مهرماه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی اضافه کرد: در این زمینه پیش ثبت نام از شرکت ها برای حضور در نمایشگاه بیست و هشتم را از خرداد ماه طی فراخوانی اعلام خواهیم کرد تا با حضور حداکثری فعالان و دست اندرکاران این حوزه همراه باشیم.

غفاری رهبر با بیان اینکه نمایشگاه همچون 27 دوره قبل کوشش می نماید جدیدترین دستاوردهای این صنعت را به نمایش بگذارد، مطرح کرد: امیدوارم با کمرنگ شدن پاندمی کرونا سال جاری شاهد حضور جمع بیشتری از فعالان دست اندرکاران صنعت چاپ و صنایع وابسته در نمایشگاه باشیم.

وی تاکید نمود: رایزنی برای حضور شرکت ها و موسسات خارجی و بین المللی همچنین هیات های تجاری منطقه از جمله برنامه هایی است که در نمایشگاه بیست و هشتم دنبال خواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1586

به "برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ تهران در مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ تهران در مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید