بمب ساعتی در مرکز؛ بیرانوند ساعت 11 امروز استقلالی می گردد!

به گزارش مجله فضای وب، دروازه بان شماره یک تیم ملی امروزساعت 11 صبح مذاکرات رسمی خود را با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

بمب ساعتی در مرکز؛ بیرانوند ساعت 11 امروز استقلالی می گردد!

به گزارش خبرنگاران در حالی که رضا درویش قاطعانه از بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس اطلاع داد و حتی مدعی شد که او پالسهایی برای ادامه کار در پرسپولیس فرستاده و درخواست افزایش قراردادش را داشته اما طرف دیگر ماجرا حرفهای متفاوتی را به زبان می آورد.

علی امیری معاون باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و اعلام نمود که این باشگاه پس از فسخ علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، مذاکرات مفصلی را با وکیل او انجام داد.

این در شرایطی است که البته حجت کریمی در استوری اینستاگرامی خود تاکید نمود که مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده است. با این حال امیری در این باره اضافه کرد: مذاکرات را فردا (سه شنبه) با بیرانوند ادامه خواهیم داد.

دروازه بان شماره یک تیم ملی امروزساعت 11 صبح مذاکرات رسمی خود را با باشگاه استقلال ادامه خواهد داد. البته معین نیست که بیرانوند در این جلسه حضور داشته باشد یا خیر اما او به صورت قطعی با استقلال مذاکره خواهد نمود.

نکته مهم اینکه حجت کریمی مدیرعامل استقلال رسما اداره این مذاکرات و پرونده بیرانوند را برعهده گرفته و امیدوار است در 24 ساعت آینده آن را به ثمر بنشاند تا پیراهن شماره یک استقلال را به بیرانوند بسپارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2251

به "بمب ساعتی در مرکز؛ بیرانوند ساعت 11 امروز استقلالی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب ساعتی در مرکز؛ بیرانوند ساعت 11 امروز استقلالی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید