بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: در بهمن ماه 99، حق بیمه تولیدی شرکت به رکورد قابل توجه پانزده هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، مجتبی کاتب درباره عملکرد بیمه سرمد در سال 99 گفت: بیمه سرمد در بسیاری از شاخص ها، امروز در صندلی نخست صنعت بیمه کشور جای گرفته است. بر اساس اعلام بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه به عنوان دو نهاد بالادستی، بیمه سرمد با تنها یک شکایت که آن ها هم وارد نبوده، بهترین صندلی را از نظر رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه کشور دارد و این شاخص به خوبی نشان می دهد که همکاران در بیمه سرمد، حساسیت بالایی بر روی ارائه خدمات با کیفیت و به موقع به مشتریان عزیزمان دارند.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به حوزه تبلیغات هم اشاره نمود و گفت: بر اساس آنالیز های پژوهشکده بیمه، بیمه سرمد در حوزه تبلیغات، هدفمندترین تبلیغات را داشته و از این نظر در صندلی نخست در میان شرکت های بیمه قرار گرفته است.

کاتب با اشاره به جای دریافت بیمه سرمد در میان 150 شرکت برتر کشور نیز گفت: خوشحالم که بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی، بیمه سرمد با ارتقای صندلی خود به رتبه 143، بار دیگر در میان 150 شرکت برتر کشور قرار گرفته است و به زودی به جمع 100 شرکت برتر ایران می پیوندد. ما در حوزه شفافیت اقتصادی هم موفقیت عظیمی به دست آوردیم و مدیران اقتصادی شرکت به جهت شفافیت اقتصادی که در شرکت ایجاد نموده اند، باعث شدند که بیمه سرمد برای اولین بار برنده جایزه ملی مدیریت اقتصادی ایران گردد و به عنوان شفاف ترین شرکت در صنعت بیمه شناخته شد.

او هم چنین به دستاورد دیگر عظیم بیمه سرمد در سال 99 اشاره نمود و گفت: سال گذشته بیمه سرمد به شایستگی وارد باشگاه هزار میلیاردی های صنعت بیمه شد و هدفی بالاتر از اهداف استراتژیک شرکت را محقق کرد. امروز هم خوشحالم که اعلام کنم ما بار دیگر قبل از انتها سال، هدفی بالاتر از اهداف استراتژیک شرکت و مدنظر هیات مدیره محترم را محقق کردیم و به رکورد پانزده هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی رسیدیم که یک افتخار دیگر در کارنامه درخشان بیمه سرمد در چند سال گذشته است.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: از مدیرعامل محترم و تک تک مدیران فنی و اجرایی شرکت برای تحقق این هدف مهم تقدیر و تشکر می کنم. ما در بیمه سرمد نیرو های متخصص و توانمندی داریم که موتور محرک شرکت هستند و در صنعت بیمه بی نظیر هستند.

وی اضافه نمود: جوانان و نیرو های متخصصی که در بیمه سرمد هستند، انگیزه بالایی برای بالندگی شرکت دارند و ما هر سال شگفتانه های زیادی برای صنعت بیمه کشور خواهیم داشت.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1499

به "بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید