تشدید جاسوسی واتس اپ در برزیل به تعویق افتاد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، واتس اپ میخواهد در آینده نزدیک اطلاعات خصوصی کاربران این اپلیکیشن را در اختیار فیس بوک بگذارد. این شرکت قصد ندارد سیاست خود در این زمینه را تغییر دهد، اما با فشارهای مقامات برزیلی اجرای این تصمیم در برزیل 90 روز به تأخیر می افتاد و طی این مدت مسئولان مربوطه در خصوص تبعات اجرای این تصمیم آنالیز نموده و سپس در خصوص نحوه اجرای آن با واتس اپ تعامل خواهند کرد.

تشدید جاسوسی واتس اپ در برزیل به تعویق افتاد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

اجرای این تصمیم حاصل جلسات و بحث های مکرر مدیران فیس بوک مالک واتس اپ با سازمان ملی حفاظت از داده های برزیل موسوم به ANPD و سازمان Senacon است که در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان فعال است. بر اساس تصمیم یادشده تا سه ماه یادشده تغییری در سیاست های حریم شخصی فیس بوک علیه کاربران ایجاد نمی گردد.

علاوه بر این حساب های کاربرانی که حاضر به اشتراک گذاری داده های خود با فیس بوک نباشند نیز بسته نمی گردد.

پیش از این واتس اپ تهدید نموده بود افرادی که حاضر به این کار نباشند امکان استفاده از واتس اپ را از دست می دهند. در مقابل مقامات برزیلی خواهان جریمه فیس بوک مالک واتس اپ شده بودند. در عین حال هنوز معین نیست بعد از گذشت سه ماه چه تصمیمی در خصوص تداوم فعالیت واتس اپ در برزیل گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1649

به "تشدید جاسوسی واتس اپ در برزیل به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید جاسوسی واتس اپ در برزیل به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید