تقویت فراوری داخلی باعث ثبات صنعت نفت کشور شده است

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب گفت: تقویت تولیدات داخلی کشور و حمایت از آن، با وجود تحریم های ظالمانه غرب، موجب پایداری فعالیت صنعت نفت کشور شده است.

تقویت فراوری داخلی باعث ثبات صنعت نفت کشور شده است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اهواز،مهندس علیرضا دانشی روز یکشنبه(17 بهمن ماه 1400) در آیین شروع به کار نمایشگاه تخصصی نفت اهواز اضافه نمود: توانایی فنی کشور در زمینه صنعتی و فراوری تجهیزات رو به رشد است و این امر می تواند اثرات تحریم های ظالمانه غرب را کاهش دهد.

وی با تاکید بر اینکه تکیه به فراوری داخل موجب خروج کشور از مسائل پیش روی شده است گفت: این شرایط به توانمندی صنعت نفت در فراوری منجر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب اعلام کرد: صنعت نفت ایران امروز در منطقه از ویژگی های بسیار مهمی برخوردار شده است که باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

دانشی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه های صنعت نفت 220 شرکت فراوریی و دانش بنیان حضور دارند اضافه نمود: 90 درصد این شرکت ها سازندگان تجهیزات و قطعات در زمینه نفت هستند.

وی اعلام کرد: همکاری بخش حاکمیتی صنعت نفت و سازندگان تجهیزات که تبلور آن را در این نمایشگاه شاهد هستیم به افزایش بهره وری و توسعه همکاری ها منجر خواهد شد.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1995

به "تقویت فراوری داخلی باعث ثبات صنعت نفت کشور شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت فراوری داخلی باعث ثبات صنعت نفت کشور شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید