خبرنگاران رایزنی مجلس عراق برای برگزاری نشست اضطراری درباره حمله نظامی آمریکا

به گزارش مجله فضای وب، بغداد - خبرنگاران - کریم علیوی نماینده عضو فراکسیون بدر در مجلس عراق از جمع آوری امضای بیش از 20 نماینده برای برگزاری نشست اضطراری به منظور بحث در خصوص حملات آمریکایی ها علیه مقر نیروهای عراقی اطلاع داد.

خبرنگاران رایزنی مجلس عراق برای برگزاری نشست اضطراری درباره حمله نظامی آمریکا

هواپیماهای آمریکایی بامداد آدینه چندین مقر نیروهای ارتش و پلیس عراق و نیز پایگاه های الحشد الشعبی را هدف گرفتند و ساختمان در حال ساخت فرودگاه غیر نظامی و بین المللی کربلا با موشک تخریب شد.

علیوی روز شنبه در بیانیه ای که خبرگزاری ملی عراق منتشر کرد خواهان برگزاری نشست علنی و اضطراری مجلس در باره حملات آمریکایی ها و نقض حاکمیت ملی کشورش شد و گفت: امضای 20 نماینده را جمع آوری نموده ایم و تعداد آنها در حال افزایش است تا یک درخواست رسمی برای برگزاری جلسه اضطراری با حضور عبدالمهدی در خصوص تخلفات آمریکایی ها درعراق و نیز موضوع شیوع ویروس کرونا بهمحمد الحلبوسی، رئیس مجلس ارائه دهیم.

نماینده عضو فراکسیون بدر در مجلس عراق تاکید نمود که نشست اضطراری باید در این هفته با حضور نخست وزیر مستعفی عادل عبدالمهدی به منظور آنالیز همه اقدامات حقوقی موجود در پاسخ به تجاوز آمریکایی ها علیه حاکمیت و استقلال ملی عراق برگزار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 842

به "خبرنگاران رایزنی مجلس عراق برای برگزاری نشست اضطراری درباره حمله نظامی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رایزنی مجلس عراق برای برگزاری نشست اضطراری درباره حمله نظامی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید