خبرنگاران فعالیت 60 تعاونی مسکن در استان زنجان

به گزارش مجله فضای وب، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از فعالیت 60 تعاونی مسکن در این استان اطلاع داد و گفت: در زمان حاضر 2 هزار و 141 واحد مسکونی در استان توسط این تعاونی ها در دست احداث است که بر اساس پیش بینی های اجرا شده، 370 واحد تا انتها سال جاری و مابقی تا نیمه دوم سال آینده تحویل اعضا می گردد.

خبرنگاران فعالیت 60 تعاونی مسکن در استان زنجان

جهت دریافت خدمات مدلهای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در جلسه کمیته پیشگیری از تخلفات و نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی مسکن استان اضافه کرد: طی سالیان متمادی تصمیمات مختلفی در دولت های مختلف در مورد تعاونی های مسکن و زمین های تحت مالکیت آنان در خارج از محدوده قانونی شهر اتخاذ شده که توقف این تصمیمات با تغییر مدیریت ها، مسائلی را ایجاد نموده است.

وی قرار دریافت زمین های تحت تملک بعضی تعاونی ها مسکن در خارج از محدوده قانونی شهر و عدم حضور افراد توانمند در ترکیب مدیریت تعاونی های مسکن را از چالش ها و مسائل عمده در استان برشمرد و گفت: تاثیر منفی مسائل کلان اقتصادی از قبیل نوسان قیمت مصالح ساختمانی بر عملکرد بعضی تعاونی های مسکن نیز مسائلی را در تکمیل به موقع واحدهای در دست احداث ایجاد میکند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به اقدامات نظارتی بر تعاونی های مسکن در این استان اشاره نمود و گفت: این نظارت ها به طور عمده به وسیله آنالیز تصمیمات مجامع عمومی تعاونی ها، بازدید کارشناسان و آنالیز صورت های اقتصادی شرکت ها انجام می گردد.

یوسفی با بیان اینکه حل مسائل تعاونی های مسکن نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی با موضوع استانداری و دستگاه قضایی در استان است، گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه های جمعی نیز برای مطلع سازی جامعه در مورد فعالیت تعاونی ها، نقش موثری در کاهش مسائل خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت تعاونی های مسکن در طول سالیان متمادی در این استان نقش مهمی در خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه داشته است، گفت: تا کنون 33 هزارو 101 قطعه زمین به وسیله تعاونی های مسکن در استان به اعضا واگذار شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 999

به "خبرنگاران فعالیت 60 تعاونی مسکن در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت 60 تعاونی مسکن در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید