خراسان رضوی سرآمد گردشگری استان های کشور است

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: استان خراسان رضوی سرآمد گردشگری همه استان های کشور است.

خراسان رضوی سرآمد گردشگری استان های کشور است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

حرمت اللّه رفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دو دلیل خراسان رضوی سرآمد گردشگری است؛ یکی از دلایل این است که بارگاه ملکوتی امام هشتم در این استان واقع شده است و آرزوی همه فعالان گردشگری همکاری و فعالیت در زمینه زیارت با این استان است.

وی ادامه داد: دلیل دیگر این که میزان و حجم گردشگر خارجی خراسان رضوی با تمام استان های دیگر کشور برابر است. به عنوان مثال اگر مجموع گردشگر خارجی ورودی به کشور 8 میلیون نفر باشد، حتما 4 میلیون نفر خارجی مربوط به خراسان رضوی است.

رفیعی با بیان این که هتل های ایجاد شده در خراسان رضوی جزء سرمایه های ملی محسوب می شوند، اظهار کرد: توقع ما این است که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یاری کند تا از ظرفیت این هتل ها استفاده گردد و اسکان در هتل ها اولویت اول باشد.

وی توضیح داد: باید برای پرکردن ظرفیت های خالی مراکز اقامتی و هتل ها چاره اندیشی گردد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیا گردی ایران تاکید نمود: همچنین بخش خصوصی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی نیز باید کوشش نمایند و اولویت اولشان سفر به خراسان رضوی باشد.

رفیعی ادامه داد: به عنوان متولی بخش خصوصی به دنبال این هستیم که بسته مناسبی برای سفر به خراسان رضوی ارائه کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، وی توضیح داد: امیدواریم با اختصاص قطار ویژه گردشگری زیارتی بتوانیم از ظرفیت اقامتی خالی خراسان رضوی استفاده کنیم و علاوه بر جاذبه های زیارتی از جاذبه های گردشگری این استان نیز استفاده گردد. همچنین با توجه به شرایط مالی ویژه ای که گریبان گیر مسافران است، کوشش می کنیم گردشگری متناسب با شرایط را اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 680

به "خراسان رضوی سرآمد گردشگری استان های کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی سرآمد گردشگری استان های کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید