درمان ناباروری با علل ژنتیکی در برنامه تلویزیونی انتها ناباروری

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- قسمت چهاردهم از فصل جدید برنامه تلویزیونی سرانجام ناباروری با موضوع درمان ناباروری با علل ژنتیکی امروز روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

درمان ناباروری با علل ژنتیکی در برنامه تلویزیونی انتها ناباروری

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این قسمت از برنامه، دکتر فاطمه حسینی نسب عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا درباره درمان ناباروری با علل ژنتیکی تبادل نظر می نمایند و به پرسش های مخاطبان پاسخ می دهند.

در تشخیص موارد ناباروری با علل ژنتیکی نخستین گام مشاوره ژنتیک است که در آن مشاور پس از دریافت توضیح حال دقیق و کامل از زوج، آزمایش های لازم را درخواست می نماید و سپس، براساس نتایج آزمایش ها ممکن است انجام روش هایی همچون تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی یا غربالگری ژنتیکی پیش از لانه گزینی به زوج پیشنهاد گردد.

برنامه تلویزیونی انتها ناباروری که با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا فراوری می گردد، به ابعاد مختلف سلامت باروری و ناباروری می پردازد.

سری جدید این برنامه، با بخش های جدید و متنوع، مانند کلاس ناباروری و تبادل نظر با زوج های نابارور، به تهیه نمایندگی مرجان بیات و با اجرای مینا هاشمی و مجتبی حصامی، شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1450

به "درمان ناباروری با علل ژنتیکی در برنامه تلویزیونی انتها ناباروری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان ناباروری با علل ژنتیکی در برنامه تلویزیونی انتها ناباروری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید