دستور روحانی برای بازسازی مناطق زلزله زده تا تیر1400

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - رئیس جمهوری تاکید نمود که بازسازی کلیه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا خاتمه تیرماه سال 1400 به اتمام برسد.

دستور روحانی برای بازسازی مناطق زلزله زده تا تیر1400

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حسن روحانی در پی گزارش علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله شامگاه 29 بهمن 99 استان های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تشکر کرد و نوشت: برنامه ریزی برای بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده به گونه ای باشد که تا انتها تیرماه سال 1400 عملیات به اتمام برسد و مردم عزیز آسیب دیده بتوانند در منازل خود استقرار یابند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارش خود به رئیس جمهوری خاطرنشان کرده است که این بنیاد به پشتوانه تجارب و عملکرد گذشته در بازسازی های مختلف، بلافاصله بعد از وقوع سانحه در مناطق هدف حاضر شده است تا پس از ارزیابی خسارت و تشکیل پرونه برای خسارت دیدگان، مراحل و اقدامات بازسازی را با سرعت و کیفیت مطلوب شروع کرده و انشاا... تا قبل از انتها نیمه اول سال 1400، بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده را به نحو شایسته ای با وحدت رویه در مدیریت باسازی و ضمن جلب مشارکت مردم به اتمام رساند.

روحانی همزمان در جلسه یکشنبه شب هیات دولت ضمن تشکر و تقدیر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد منابع اقتصادی لازم در این خصوص را تخصیص و تأمین کند.

در همین جلسه، هیات دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ 172 میلیارد تومان به عنوان یاری بلاعوض و نیز مبلغ 307 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1466

به "دستور روحانی برای بازسازی مناطق زلزله زده تا تیر1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی برای بازسازی مناطق زلزله زده تا تیر1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید