رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد

به گزارش مجله فضای وب، وزیر راه و شهرسازی در حکمی به استناد مصوبه هیات وزیران، محمد محمدی بخش را به عنوان رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، در حکمی به استناد تصویب نامه شماره 86818/ت 59293 مورخ یکم آبان 1400 هیات وزیران، محمد محمدی بخش را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

از جمله ماموریت های محوله به رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری می توان به توجه جدی به ایمنی هوانوردی مطابق با استانداردهای بین المللی، توسعه و نوسازی ناوگان هوایی کشور، توسعه شبکه پروازی در سطح کشور به منظور بهره مندی تمام منطقه ها اعم از برخوردار و کم برخوردار از عدالت توزیع این شبکه و ارتقای استانداردهای پروازی و توسعه و نوسازی ناوبری هوایی کشور اشاره کرد.

استفاده از ظرفیت های داخلی و ملی در توسعه و ایمنی صنعت هوانوردی کشور و بهره گیری از دانش و نواوری های شرکت های دانش بنیان، ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به مردم، افزایش توافقات بین المللی در راستای توسعه شبکه پروازی در سطح بین المللی و توسعه کسب وکارهای مرتبط در صنعت هوانوردی با به کارگیری ظرفیت متخصصان داخلی دیگر ماموریت هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی به محمدی بخش محول کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1869

به "رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس نو سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید