سرقت برای مهاجرت از کشور

به گزارش مجله فضای وب، سارقی که قصد داشت با درآمد حاصل از فروش اموالی که سرقت نموده بود، به خارج از کشور مهاجرت کند، به همراه همدستش دستگیرشد.

سرقت برای مهاجرت از کشور

به گزارش خبرنگاران، از چندی پیش با افزایش تعداد شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری نامجو، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با حضور در محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات میدانی، تصویر یکی از دزدان سابقه دار را که قبلا از سوی ماموران همین کلانتری دستگیر شده بود، به دست آوردند.

با کسب این اطلاعات و در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه این فرد در دستورکار ماموران کلانتری نهاده شد و رفت و آمد این دزد تحت کنترل درآمد، تا اینکه پایان ماموران پیروز شدند، این دزد و همدستش را در خیابان جمهوری شناسایی و دستگیر نمایند.

با دستگیری دو متهم این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازپرسی نهاده شدند، که در جریان آن معین شد همدست دزد دستگیر شده اهل یکی از شهرهای شمالی کشور است که به وسیله برادر همسرش با این دزد آشنا شده و با هم دست به دزدی زده اند. متهم اصلی نیز در بازپرسی های اجرا شده ادعا کرد که دختر و مادرش در یکی از کشورهای همجوار ایران زندگی می نمایند و قصد داشته با فروش خودروهای سرقتی و لوازم داخل آن پول خوبی به دست بیاورد و برای ادامه زندگی به کشور همجوار مهاجرت کند.

همچنین در ادامه بازپرسی از متهمان معین شد که این افراد سه دستگاه خودروی سرقتی را در یکی از خیابان های منتهی به میدان جمهوری پنهان نموده و قصد داشتند پس از شناسایی مالخری مناسب، خودروها را به او بفروشند که این خودروها نیز کشف و ضبط شد تا به مالکانشان تحویل داده گردد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر گفت که با تکمیل تحقیقات پلیسی و تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 638

به "سرقت برای مهاجرت از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت برای مهاجرت از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید