سلطانی فر: همه در کوشش هستیم که استراماچونی برگردد، به زودی تکلیف هیئت مدیره استقلال معین می گردد

به گزارش مجله فضای وب، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ابراز بیان کرد، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به زودی معین خواهند شد.

سلطانی فر: همه در کوشش هستیم که استراماچونی برگردد، به زودی تکلیف هیئت مدیره استقلال معین می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید حضور یافته بود، گفت: همان طور که مشاهده کردید، ریاست محترم کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین افتخارآفرینان فوتبال ایران از جمله علی پروین و جواد زرینچه در تمرین امروز تیم امید حضور داشتند. امیدوارم پس از 44 سال به المپیک راه پیدا کنیم.

وی اضافه نمود: همان طور که مشاهده کردید، امروز به همراه ریاست محترم کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین جمعی از پیشکسوتان فوتبال از جمله علی پروین، جواد زرینچه و ... در تمرین تیم امید حضور پیدا کردیم. ما به تیم امید امیدوار هستیم که با پشتیبانی و تدارکاتی که توسط فدراسیون فوتبال و همچنین وزارت ورزش و کمیته المپیک انجام می گردد، تیم امید با بهترین شرایط راهی مسابقات پیش رو گردد و به المپیک صعود کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خاطره ای از المپیک 1976 یادآور شد: در المپیک این دوره تیم های بزرگسالان شرکت می کردند. یکی از تیم ها لهستان بود که در جام جهانی 1974 آلمان سوم شده بود. تیم ما مقابل لهستان خوب جنگید و اگر چه 3 بر 2 باخت، اما عملکرد خوبی داشت. در آن تیم نسل طلایی از جمله علی پروین حضور داشتند. امیدوارم تیم امید بتواند نتایج مرحله اول را تکرار نموده و بتواند راهی المپیک گردد.

سلطانی فر درباره شرایط مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: این مسئله با فدراسیون فوتبال است و تصمیم گیرنده این فدراسیون خواهد بود.

وی در خصوص بحث دستمزد ویلموتس و مشکلاتی که به وجود آمده است، گفت: این مسئله در اختیار مهدی تاج و فدراسیون فوتبال است و من اطلاع دارم که فدراسیون فوتبال با جدیت در کوشش است تا مشکل را حل نماید.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اینکه گفته می گردد نظر او برای راهنمایی تیم ملی فوتبال حضور برانکوست، گفت: اختیار انتخاب سرمربی با فدراسیون فوتبال است!

سلطانی فر درباره اینکه چه زمانی تکلیف هیئت مدیره استقلال تعیین می گردد، گفت: به زودی تکلیف هیئت مدیره تعیین خواهد شد.

وی درباره آخرین شرایط آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال توضیح داد: همه در کوشش هستیم که او برگردد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه چه زمانی مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد، گفت: باید چند روز صبر کنیم تا این مسئله تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 644

به "سلطانی فر: همه در کوشش هستیم که استراماچونی برگردد، به زودی تکلیف هیئت مدیره استقلال معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: همه در کوشش هستیم که استراماچونی برگردد، به زودی تکلیف هیئت مدیره استقلال معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید