لاوروف: کوشش ها برای انزوای روسیه با شکست روبرو شد

به گزارش مجله فضای وب، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه روسیه تاکید نمود، کوشش های واشنگتن و متحدانش برای منزوی کردن مسکو کاملا در حال شکست خوردن است و بیشتر کشورهای دنیا دیگر فریب استعمارگران سابق برای کشیده شدن به سمت سیاست های خطرناک آنها را نمی خورند.

لاوروف: کوشش ها برای انزوای روسیه با شکست روبرو شد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در جریان سخنرانی طی امروز شنبه در کنفرانس دنیای چند قطبی شدن که به صورت اینترنتی برگزار شده، بیان داشت: کاملا طبیعی به نظر می رسد که کوشش های واشنگتن و متحدانش برای بازگرداندن مسیر تاریخ و توسل به زور برای وادار کردن جامعه بین الملل به پایبندی به نظم دنیای قانون محور به شکست کشیده شده اند. من فقط به مسیر کاملا شکست خورده ای که غربی ها برای منزوی ساختن روسیه در پیش گرفتند، اشاره می کنم. اکثریتی از کشورها که جمعیتی معادل 85 درصد جمعیت کل دنیا را در خود جای داده اند نمی خواهند با فریب به سیاست های خطرناکی که قدرت های استعماری سابق به راه انداخته اند، کشیده شوند.

وزارت امور خارجه روسیه پیش از آغاز این کنفرانس بیان نمود، این کنفرانس فرصتی دیگر برای عنایت داشتن به سیاستمداران، شخصیت های عمومی، خبرنگاران و چهره های فرهنگی و آکادمیک سراسر دنیا است که حامی چند قطبی بودن و برقراری روابطی عادلانه تر و دموکراتیک تر بین کشورها هستند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2223

به "لاوروف: کوشش ها برای انزوای روسیه با شکست روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: کوشش ها برای انزوای روسیه با شکست روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید