مدیرعامل فولاد خوزستان: احتمال باز شدن پنجره مان بسیار ضعیف است، هیچ قولی بابت کسب سهمیه نمی دهم

به گزارش مجله فضای وب، عدم تسلط به قوانین نقل و انتقالاتی ما را با چالش رو به رو نموده است.

مدیرعامل فولاد خوزستان: احتمال باز شدن پنجره مان بسیار ضعیف است، هیچ قولی بابت کسب سهمیه نمی دهم

مدیرعامل فولاد خوزستان می گوید وقتی کمیته مشخص شرایط رای می دهد هیچ سازمان بالادستی در فوتبال ما وجود ندارد که به آن اعتراض کنیم و از حقوق خود دفاع کنیم، بنابراین مستقیم باید پرونده را به CAS ببریم.

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: پنجره کماکان بسته است و ما پیگیر هستیم اما احتمال باز شدن آن خیلی ضعیف است. فعلا دو پنجره محروم هستیم و عدم تسلط به قوانین نقل و انتقالاتی باشگاه را با چالش جدی رو به رو نموده است. ما نیز هر کوششی نموده ایم فعلا به در بسته خورده است. ولی ناامید نمی شویم و تا آخرین لحظه به کوشش خود ادامه می دهیم و ان شاالله این موضوع با موفقیت همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: CAS به این آسانی با چنین پرونده ای که فدراسیون فوتبال ایران، کمیته مشخص شرایط و کمیته استیناف ورود پیدا نموده است آنالیز های خود را به اتمام نخواهد رساند. قاعدتا پرونده سنگین است. هنگامی که شما به قوانین اشراف نداشته باشید طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. سه بار پنجره فولاد با توجه به مسائل به وجود آمده بسته شد و ما کوشش کردیم و آن را باز کردیم. اما این پرونده کمی سخت و سنگین است و امیدواریم با همکاری مشاوران حقوقی باشگاه و کوشش های که دارد انجام می گردد بتوانیم پنجره را باز کنیم.

سعید آذری گفت: من چندین بار اعلام کردم ما خلا قوانین انضباطی داریم و یکی از مواردی که باید در اساسنامه اصلاح می شد همین موضوع بود. وقتی کمیته مشخص شرایط رای می دهد هیچ سازمان بالادستی در فوتبال ما وجود ندارد که به آن اعتراض کنیم و از حقوق خود دفاع کنیم بنابراین مستقیم باید پرونده را به CAS ببریم. ما نیز مجبور شدیم هزینه کنیم و این پرونده را در آنجا پیگیری کنیم. اگر هم موضوع را پیگیری نمی کردیم می گفتند شما کاری ننموده اید و کم کاری می کنید.

آذری در خصوص اینکه آیا فولاد در سرانجام فصل بار دیگر می تواند سهیمه آسیایی را کسب کند، گفت: من هیچ قولی نمی دهم. 12 بازی دیگر باقی مانده است و تنها قولی که می توانم به طرفداران بدهم این است که ما تا آخرین لحظه برای موفقیت فولاد مبارزه خواهیم کرد. فوتبال هر لحظه آن آبستن حوادثی است. شما ببینید تیم ما در اثر دو اشتباه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و هیچ کس باورش نمی شد در بازی که ما کاملا مسلط بودیم به النصر عربستان واگذار کنیم. فوتبال هر لحظه اش غیرقابل پیش بینی است و من چگونه می توانم قول بدهم. اما ما وظیفه داریم که کوشش کنیم تا فولاد را به موفقیت برسانیم.

وی در سرانجام در خصوص اینکه آیا او و جواد نکونام در فصل بعد نیز فولاد حضور خواهند داشت گفت: این بستگی به سیاست های مقامات کارخانه فولاد و هیات مدیره باشگاه بستگی دارد. ما تا سرانجام فصل با فولاد قرارداد داریم و همه کوشش خود را برای سربلندی فولاد انجام خواهیم داد و امیدوارم فصل در به خوبی به سرانجام ببریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1627

به "مدیرعامل فولاد خوزستان: احتمال باز شدن پنجره مان بسیار ضعیف است، هیچ قولی بابت کسب سهمیه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل فولاد خوزستان: احتمال باز شدن پنجره مان بسیار ضعیف است، هیچ قولی بابت کسب سهمیه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید