مطهری: مس تیم زیرکی است و باید مراقب باشیم ، اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان دیگری هم جذب می شوند

به گزارش مجله فضای وب، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مس رفسنجان زیرکانه فوتبال بازی می نماید و باید مراقب این تیم که پدیده لیگ برتر است، باشیم.

مطهری: مس تیم زیرکی است و باید مراقب باشیم ، اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان دیگری هم جذب می شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری که همانند گذشته به جای یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی پرسپولیس حضور یافته بود، شرایط این تیم پیش از ملاقات با مس رفسنجان را تشریح کرد.

مربی پرسپولیس گفت: مس رفسنجان باشگاهی است که ساختار و امکانات مناسبی دارد. حضور این تیم ها در لیگ برتر جذابیت خوبی به لیگ می دهد و کار را برای مربیان و بازیکنان راحت تر می نمایند. آنها گروه فنی خیلی خوب و فنی و زحمت کشی دارند. تا اینجای کار، مس پدیده لیگ برتر بوده است و خیلی خوب کار نموده است.

مطهری گفت: باید خیلی مراقب باشیم. این تیم را خوب آنالیز نموده ایم. مس تیمی است که زیرکانه فوتبال بازی می نماید. آنها در بخش انتقال از دفاع به حمله خیلی خوب عمل می نمایند. استراتژی آنها ضد حمله و دفاع تیمی خوب است. باید این بخش از کارشان را کنترل کنیم. تمام تیم ها مقابل پرسپولیس فشرده بازی می نمایند و دنبال ضد حمله هستند. برنامه های خودمان را داریم و بازی مالکانه را انجام خواهیم داد. باید در آن بخش که گفتم مراقب مس باشیم.

وی توضیح داد: تمام بازی های لیگ سخت است ولی ما پرسپولیس با ذهن برنده خواه هستیم. می توانید سر تمرین این ذهنیت و حس بردن را متوجه شوید. بازیکنان دنبال این هستند با صداقت و تعهد تمام کار نمایند و برای باشگاهشان زحمت بکشند. نمونه شاخص آنها سیدجلال حسینی ستون و لیدر تیم است. می بینید که او چطور تا لحظه آخر می جنگد. بنابر لزوم، برخی از بازیکنان در پست های غیر تخصصی بازی کردند که از آنها کمال تشکر را دارم. همه نفرات تلاششان را به کار می برند تا پرسپولیس بزرگی کند.

مربی پرسپولیس درباره نبردن های متوالی مس در ابتدای فصل و بهتر شدن فرایند این تیم در ادامه لیگ، اعلام کرد: عادت ندارم راجع به تیم های دیگر صحبت کنم. مس سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می نماید. زمانی که به لیگ برتر می آیید تغییرات زیادی دارید و احتیاج به هماهنگی دارید. مس در پنج هفته اول به برد نرسید ولی به مرور بهتر شدند. آنها تیم قابل احترامی هستند.

مطهری درباره اینکه مهدی مهدی خانی برای حل مشکل گلزنی به پرسپولیس اضافه شده بود اما هنوز گلی به ثمر نرسانده است، تاکید نمود: این طور نیست که مهدی برای حل مشکل گلزنی آمده باشد. کادر فنی صلاح می داند چطور از بازیکن بازی بگیرد. فقط به فکر حل مشکل گلزنی نیستم. مهدی قبلاً شرایط بدنی خیلی خوب نداشت ولی به تدریج بهتر شده است. تمام بازیکنان باید در پرسپولیس بجنگند و رقابت نمایند و خودشان را تحمیل نمایند.

وی در مورد اینکه محمد ربیعی سرمربی مس گفته بود برای بازی با پرسپولیس یک لشکر مصدوم دارد، گفت: ما مربیان همواره با چالش مصدومیت روبرو هستیم. برای ما هم اتفاق افتاده است. مصدومیت و محرومیت اجتناب ناپذیر است. مهم است که همواره تیم باشیم و کار تیمی را از دست ندهیم.

مربی پرسپولیس با اشاره به اضافه شدن مهدی ترابی به این تیم اعلام کرد: مهدی هم از نظر فنی و هم اخلاقی بازیکن قابلی است. به قول پلاتینی برخی بازیکنان نه بازیکن شماره 9 هستند و نه شماره 10؛ بلکه 9.5 (نه و نیم) هستند. خصوصیات بازی مهدی طوری است که نمی گردد گفت مهاجم صِرف یا هافبک صرف است. او بین این دو است و می تواند به ما یاری کند. شرایط بازیکنان دیگر را هم آنالیز می کنیم. اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان دیگری را جذب می کنیم.

مطهری در خاتمه گفت: از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم. از زمانی که آمده اند سعی کردند آرامش را به تیم تزریق نمایند. کادر فنی هم با فراغ بال کارش را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1473

به "مطهری: مس تیم زیرکی است و باید مراقب باشیم ، اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان دیگری هم جذب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: مس تیم زیرکی است و باید مراقب باشیم ، اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان دیگری هم جذب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید