منچسترسیتی 2- 0 فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ

به گزارش مجله فضای وب، منچسترسیتی در یک بازی تقریبا آسان پیروز شد با دو گل فولام را شکست دهد و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

منچسترسیتی 2- 0 فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، منچسترسیتی در چهارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس امروز در استادیوم اتحاد میزبان فولام بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2-0 به سود سیتیزن ها سرانجام یافت.

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را بهتر شروع کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی به گل رجحان دست پیدا کند. کوین دی بروین با ارسال یک پاس خوب، رحیم استرلینگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز پیروز به گلزنی شد تا نتیجه خیلی زود 1-0 گردد.

چند دقیقه بعد منچستر سیتی می توانست گل دوم را هم وارد دروازه فولام کند اما ضربه کوین دی بروین با درخشش آلفونس آرئولا همراه بود تا ستاره بلژیکی در گلزنی ناکام بماند.

حملات منچسترسیتی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 و با توجه به خطای مدافع فولام روی رحیم استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ کوین دی بروین پشت توپ ایستاد و پیروز شد گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دو تیم با همان پیروزی 2-0 به سود منچسترسیتی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم نیز منچسترسیتی عملکرد بهتری از خود ارائه داد و می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه فوق العاده کوین دی بروین با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی نیز شاگردان پپ گواردیولا تقریباً توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند گل دیگری را وارد دروازه فولام نمایند تا مسابقه نهایتاً با همان نتیجه 2-0 به اتمام برسد و سیتی به یک پیروزی بی دردسر دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1347

به "منچسترسیتی 2- 0 فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی 2- 0 فولام؛ پیروزی بی دردسر شاگردان پپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید