مواد غذایی که موجب بدبویی بدن می شوند

به گزارش مجله فضای وب، اگر بهداشت فردیتان را رعایت می کنید اما همچنان بوی بد بدن آزارتان می دهد، احتمالا غذایی که مصرف نموده اید، مقصر اصلی محسوب می گردد. در ادامه با بعضی مواد غذایی که موجب افزایش بوی بدن می شوند، بیشتر آشنا می شویم.

مواد غذایی که موجب بدبویی بدن می شوند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

گوشت قرمز

پژوهشگران دردانشگاه چارلز پراگ، مطالعه ای عجیب و جالب را انجام دادند. آن ها نمونه های عرق مردانی را که گوشت قرمز مصرف نموده و مردانی را که گیاه خوار بودند، جمع آوری کردند و نتایج نشان داد ناخوشایندترین بوها از نمونه های عرق مردانی ناشی می شد که گوشت قرمز مصرف نموده بودند.

سیر

سیر موجب بوی بد دهان می گردد. با این حال، مصرف این ماده غذایی در بعضی افراد به بوی بد بدن نیز منجر می گردد.

روغن هیدروژنه

روغن هیدروژنه در غذاهای کم ارزش استفاده می گردد. این روغن به سرعت در بدن تجزیه می گردد و می تواند موجب بوی بد بدن گردد.

سوسیس

اگر به مصرف سوسیس علاقه مند هستید، شاید بوی بد بدن شما از این علاقه ناشی می گردد. تجزیه سوسیس در بدن موجب افزایش اسید معده و گاز می گردد که بوی بد بدن را به همراه دارد.

قهوه

آیا از آن دسته افرادی هستید که روز خود را با نوشیدن قهوه شروع می نمایند؟ یا فردی هستید که چندین بار در طول روز قهوه می نوشد؟ این شرایط می تواند به شکل گیری بوی بد بدن به رغم استفاده از لباس های تمیز یا استحمام منجر گردد. کافئین غدد عرق را تحریک می نماید و تعریق را افزایش می دهد.

پیاز

پیاز هم همانند سیر یکی از مواد غذایی پر مصرف و در عین حال مفید محسوب می گردد، اما می تواند موجب بوی بد پوست و نفس گردد، به ویژه اگر به صورت خام مصرف گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1533

به "مواد غذایی که موجب بدبویی بدن می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد غذایی که موجب بدبویی بدن می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید