نماینده روسیه هم به تصمیم نمایندگان مجلس ایران انتقاد کرد

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - نماینده روسیه در سازمان بین المللی به احتمال قطع همکاری ایران با آژانس واکنش نشان داد.

نماینده روسیه هم به تصمیم نمایندگان مجلس ایران انتقاد کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میخائیل اولیانوف، در واکنش به درخواست شماری از نمایندگان مجلس ایران برای توقف اجرای پروتکل الحاقی و توقف بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی در توئیتر نوشت: علت و انگیزه این تقاضا قابل درک است اما احساسات و هیجانات همواره به یافتن راهکار های درست یاری نمی نماید. ناظران به این مساله اشاره می نمایند که ممکن است این ترور با هدف آسیب رساندن به توافق برنامه جامع اقدام مشترک و همکاری با آژانس اجرا شده باشد.

میخائیل اولیانوف با انتشار پیغام دیگری در صفحه توئیتری خود اطلاع داد نشست کمیسیون مشترک برجام در 26 آذر برگزار می گردد. این نشست در وین و در سطح مدیران سیاسی وزارت امور خارجه کشورهای عضو برجام برگزار می گردد. این نشست فرصتی را برای گفت وگو درباره تداوم فعالیت ها درخصوص حفظ برجام و برنامه ریزی برای رایزنی وزرا در آینده فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1335

به "نماینده روسیه هم به تصمیم نمایندگان مجلس ایران انتقاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده روسیه هم به تصمیم نمایندگان مجلس ایران انتقاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید