واکنش پرسپولیسی ها به شایعه جنجالی انتقال یاغی

به گزارش مجله فضای وب، آرمان رمضانی مهاجم استقلال که از جمع سرخ پوشان جدا شد و به تیم رقیب پیوست، قرار نیست دوباره به پرسپولیس برگردد.

واکنش پرسپولیسی ها به شایعه جنجالی انتقال یاغی

از آنجایی که استقلال بازیکنان زیادی را در فصل جابجایی به خدمت گرفت و خروجی کمی هم داشت، کادرفنی استقلال باید نام چند بازیکن را مازاد اعلام کند تا جا برای ثبت قرارداد نفراتی مثل قایدی، محبی، یزدانی و ... باز گردد.

در چند روز گذشته و بعد از ملاقات استقلال و سپاهان، شایعه شد که یکی از نفراتی که در فهرست مازاد استقلال قرار خواهد گرفت، آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت این تیم است. رمضانی که از پرسپولیس به استقلال رفته بود، در فصل گذشته چند گل مهم برای تیمش زد و فرهاد مجیدی هم علاقه زیادی به این بازیکن داشت.

بعد از اینکه شایعه شد آرمان در فهرست خروج ساپینتو قرار خواهد گرفت، بلافاصله شایعه شد، شاید این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگردد. موضوعی که صحت ندارد و باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای جذب رمضانی نخواهد داشت.

در واقع نه طرفداران پرسپولیس از این انتقال استقبال خواهند کرد و نه یحیی گل محمدی شاگرد سابقش را می خواهد. به این ترتیب رمضانی در صورت جدایی از استقلال باید دنبال تیم دیگری بگردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2107

به "واکنش پرسپولیسی ها به شایعه جنجالی انتقال یاغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پرسپولیسی ها به شایعه جنجالی انتقال یاغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید