پاسخ معاون استادیوم آزادی به اظهارات فکری و گل محمدی

به گزارش مجله فضای وب، معاون ورزشی استادیوم آزادی در مورد شرایط چمن این استادیوم و انتقاداتی که به آن وارد می گردد توضیحاتی ارائه داد.

پاسخ معاون استادیوم آزادی به اظهارات فکری و گل محمدی

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، شرایط چمن استادیوم آزادی این روزها مورد انتقادی بعضی مربیان قرار گرفته است و گفته شده چمن این استادیوم به خاطر شرایط بارندگی از کیفیت لازم برخوردار نیست. محمود فکری در آخرین اظهارات در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ماشین سازی در این رابطه گفت: در بازی قبلی ما این رخ داد و چمن بازی بلند بود. امیدوارم در بازی پیش رو چمن کوتاه تر گردد و شکل خودش را داشته باشد چون چمن بلند، بازی را کند می نماید و باعث می گردد مسابقه حالت زیبای خودش را نداشته باشد. امیدوارم چمن بازی از کیفیت خوبی برخودار باشد.

رضا موسوی معاون ورزشی استادیوم آزادی در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط چمن استادیوم آزادی و بلند بودن این چمن پیش از بازی استقلال و ماشین سازی اظهار کرد: به هیچ عنوان چمن استادیوم آزادی بلند نیست. دستگاه چمن زن یک سایز معینی برای کوتاه کردن دارد و برای تمام بازی ها از آن استفاده می گردد. این نیست که ما یک بازی را کوتاه نگه داریم و در بازی بعدی بخواهیم چمن را بلند کنیم. در بازی قبلی که در استادیوم آزادی برگزار گردید، به خاطر شرایط بارندگی، توپ مسابقه سنگین شد و آب در زمین بیشتر بود و سرعت بازی را کاهش داد و این مساله باعث شد تا این احتمال داده گردد که این شرایط به خاطر چمن استادیوم بوده است.

او ادامه داد: معمولا تیم هایی که شکست می خورند این نقدها را به شرایط چمن وارد می نمایند اما الان تیم هایی که در این استادیوم پیروز شدند این اظهارات را نمی نمایند. با احترام به نظر مربیان و بازیکنان، ما بر اساس داور و ناظر مسابقه عمل می کنیم و این مساله به هیچ عنوان به ما اعلام نشده است. ملاک تصمیم گیری با ناظر و داور مسابقه است و آن ها به ما اعلام می نمایند که چمن کوتاه یا بلند است.

معاون ورزشی استادیوم آزادی اضافه نمود: ما سالیان سال است که با همان سایز معین، چمن استادیوم را کوتاه می کنیم. واقعا بی انصافی است وقتی در شرایط بارندگی چمنی برای بازی پیدا نمی گردد و استادیوم آزادی شرایط برگزاری مسابقه را دارد، بخواهیم این صحبت ها را مطرح کنیم. چمن استادیوم های معمولا عمری 5 تا 7 ساله دارند اما چمن استادیوم آزادی بعد از 18 سال هنوز سبز نگه داشته شده است و با کیفیتی عالی قابل استفاده است. دوستان اگر نظری در رابطه با چمن استادیوم دارند با ناظر و داور مسابقه صحبت نمایند.

موسوی در انتها گفت: صحبت هایی در مورد پرداخت اجاره استادیوم مطرح شده است و این را بگویم که ظرف یک سال گذشته دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این رابطه پولی پرداخت نکردند. اجاره هر باشگاه 130 میلیون بوده و اینکه آقای گل محمدی گفتند 250 میلیون بوده است، برای من جای سوال دارد که چگونه این رقم و مبلغ را به ایشان اطلاع دادند و از زمانی که بلیت فروشی نبوده، ما پرداختی از این دو باشگاه دریافت نکردیم تا به نوعی از این دو باشگاه حمایت نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1329

به "پاسخ معاون استادیوم آزادی به اظهارات فکری و گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ معاون استادیوم آزادی به اظهارات فکری و گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید