پربیننده ترین فیلم خانگی در دوران شیوع کرونا پس از هری پاتر

به گزارش مجله فضای وب، فیلم سینمایی شیوع به کارگردانی استیون سودربرگ با اوج دریافت شیوع کروناویروس در سراسر جهان به فیلم محبوب خانواده ها تبدیل شده و آمار تماشای آن به شدت افزایش یافته است.

پربیننده ترین فیلم خانگی در دوران شیوع کرونا پس از هری پاتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندپیندنت، شیوع سال 2011 بر اساس فیلمنامه ای از اسکات زی برنز فراوری شد و داستان یک بیماری خیالی را روایت کرد که 26 میلیون نفر از مردم جهان را از پا درمی آورد. برادران وارنر به عنوان شرکت فراوریکننده فیلم بیان کرد همزمان با فراگیر شدن بیماری کووید-19 در جهان، شیوع پس از مجموعه هری پاتر پربیننده ترین اثر در شبکه نمایش خانگی و شبکه های کابلی بوده است.

فیلم تحسین شده سودربرگ که امروز بسیار محبوب شده، دو سه ماه پیش در رده 270 پربیننده ترین فیلم های دیزنی قرار داشت و حالا به لطف شیوع کرونا، تا رده دوم بالا آمده است. بری جنکینز، کارگردان فیلم برنده اسکار مهتاب و ادگار رایت، کارگردان ظهور مردگان هر دو به طرفداران خود در توییتر بیان کردند در روزهای قرنطینه خانگی بهتر است شیوع را در فهرست فیلم های محبوب خود قرار دهند.

جنکینز در تبادل نظر با روزنامه نیویورک تایمز اعتراف کرد برای دیدن شیوع در روزهای خانه نشینی 12.99 دلار هزینه نموده است؛ کاری که پیش از این هرگز ننموده بود. او گفت: وقت دیدن فیلم احساس می کردم دارم یک مستند تماشا می کنم و همه این ستاره ها نقش آدم های واقعی را ایفا نموده اند. در حال حاضر، شیوع در شبکه های آمازون پرایم و آی تیونز جزو برترین هاست و در سایت های دانلود فیلم هم بین چهار درخواست برتر قرار گرفته است.

میت دیمن، گوئینیت پالترو، جود لا، لارنس فیشبرن، کیت وینسلت و ماریون کوتیار بازیگران اصلی شیوع هستند و داستان آن حدود 20 سال پیش از آمدن کرونا می گذرد. به دلیل شباهت های انکارناپذیر ماجراها با آنچه این روزها در دوران شیوع کرونا در جهان اتفاق افتاده، حتی دانشمندان هم شیوع را ستوده و آن را قابل تامل دانسته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 847

به "پربیننده ترین فیلم خانگی در دوران شیوع کرونا پس از هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربیننده ترین فیلم خانگی در دوران شیوع کرونا پس از هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید