کدام دسته از فرهنگیان می توانند مسکن دار شوند؟

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد برای فرهنگیانی که در طرح مسکن ثبت نام کردند، اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای 20 سال سابقه قرار دادیم، این طرح در 18 استان و 66 شهرستان اجرا می گردد.

کدام دسته از فرهنگیان می توانند مسکن دار شوند؟

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محسن حاجی میرزایی در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: در اجرای دستور رئیس جمهور برای فرهنگیان و توسعه خدمات رفاهی کار مشترکی با این وزارت شروع و فراخوانی به تمام فرهنگیان بی خانه داده شد.

وی ادامه داد: 310 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ثبت نام 75 هزار نفر تایید شد و از این تعداد عملیات 43 هزار و 775 واحد مسکونی امروز شروع می گردد و به تعبیری خشت گذاری انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برای این فرهنگیان اولویت را به زنان بی سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی و افراد بالای 20 سال سابقه قرار دادیم. این طرح در 18 استان و 66 شهرستان اجرا می گردد و پیمانکارشان مشخص شده است.

حاجی میرزایی اعلام کرد: فرهنگیانی که می خواهند از این طرح استفاده نمایند نیازمند اورده اولیه هستند که با همکاری بانک ملی 4 هزار میلیارد تومان با سود 12 درصد درنظر گرفته شده که به عنوان اورده اولیه در اختیار باشد.

صبح امروز آیین بهره برداری از پروژه اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی و به طور ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1275

به "کدام دسته از فرهنگیان می توانند مسکن دار شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دسته از فرهنگیان می توانند مسکن دار شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید