گواردیولا: دوست دارم راهنمایی تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می گوید که علاقه مند است راهنمایی تیمی را در رده ملی برعهده داشته باشد.

گواردیولا: دوست دارم راهنمایی تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که پس از حضوری پیروز در تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ، حالا در منچسترسیتی هم روزهای خوبی را سپری می نماید، می گوید وقتی از این تیم انگلیسی جدا گردد، تمایل دارد راهنمایی تیمی را در رده ملی برعهده بگیرد. این مربی 53 ساله که از سال 2016 راهنمایی منچسترسیتی را برعهده دارد و تا سال 2023 هم تحت قرارداد این باشگاه است، تا به امروز 10 جام مختلف برای این تیم به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اشاره نمود.

گواردیولای 50 ساله در تازه ترین اظهارنظرش گفت: عاشق مربیگری در رده ملی هستم. همواره گفته ام که وقتی کارم در منچسترسیتی تمام گردد، دوست دارم راهنمایی تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم اما یافتن چنین تیمی آسان نیست. در حال حاضر پست های خالی زیادی در رده ملی وجود ندارد. دوست دارم در رده ملی مربیگری کنم اما اگر این اتفاق نیفتد، در رده باشگاهی به مربیگری ادامه خواهم داد و مسئله ای از این بابت ندارم.

وی اضافه نمود: در انگلیس اما تنها مربی منچسترسیتی خواهم بود. اگر روزی هم جدا شوم هم وقتی آنها بخواهند به من سیتی باز خواهم گشت. در انگلیس به غیر از منچسترسیتی راهنمایی تیمی دیگر را برعهده نخواهم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1902

به "گواردیولا: دوست دارم راهنمایی تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: دوست دارم راهنمایی تیمی را در جام جهانی برعهده داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید