گوگل کروم به روزرسانی شد ، از حالت تاریک تا رمزعبور

به گزارش مجله فضای وب، نسخه تازه گوگل کروم با ویژگی هایی تازه برای اندرویدی ها در دسترس است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این ویژگی ها، اندرویدی ها به ویژگی هایی مثل حالت تاریک دسترسی دارند.

گوگل کروم به روزرسانی شد ، از حالت تاریک تا رمزعبور

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، حالت تاریک اندروید از مدت ها پیش یعنی در نسخه هفتاد و چهارم کروم که در ماه آوریل منتشر شد وجود داشت اما این حالت برای بسیاری از کاربران مخفی بود یا از وجود این حالت اطلاع نداشتند.

اکنون گوگل در یک حرکت رو به جلو نسخه هفتاد و پنجم کروم را منتشر نموده و با یاری حالت تاریک شرایط باتری اندرویدی ها را نیز بهتر حفظ می نماید. درواقع این حالت باعث می گردد نرخ مصرف باتری به وسیله گوشی های کاربران به حداقل برسد. درواقع به شکل پیش فرض وقتی حالت ذخیره باتری گوشی شما روشن باشد، کروم به صورت اتوماتیک به حالت تاریک تغییر خواهد نمود اما می توانید آن را همواره روشن یا همواره تاریک کنید.

اگر اهل مطالعه هستید و نگرانید این شرایط باعث گردد در مطالعه مشکل پیدا کنید، ضروری است بدانید که تیم گوگل کروم این مشکل را حل نموده و بنابراین مطاله در حالت تاریک نیز امکان پذیر است. افزون بر این، گوگل یک سیستم ویژه برای رمز عبور به کروم اضافه نموده است و هنگامی که شما بخش رمز عبور را فعال می کنید یک نوار تازه در پایین صفحه ظاهر می گردد که می توانید به وسیله آن فهرستی از تمام رمزهای ذخیره شده دریافت کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2166

به "گوگل کروم به روزرسانی شد ، از حالت تاریک تا رمزعبور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل کروم به روزرسانی شد ، از حالت تاریک تا رمزعبور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید