یورو 2020، کلارک: قول می دهم حضورمان در یک تورنمنت عظیم دوباره 23 سال طول نکشد!

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم ملی اسکاتلند از حذف زودهنگام شاگردانش از یورو 2020 پس از کسب تنها یک امتیاز در این رقابت ها ابراز تأسف کرد.

یورو 2020، کلارک: قول می دهم حضورمان در یک تورنمنت عظیم دوباره 23 سال طول نکشد!

به گزارش خبرنگاران، استیو کلارک سرمربی تیم ملی فوتبال اسکاتلند پس از حذف از گروه D یورو 2020، اتفاقی که با قبول شکست 3 بر یک خانگی برابر تیم ملی کرواسی در دور پایانی مرحله گروهی رخ داد، گفت: من برای بازیکنان مان ناراحتم. مدت زیادی برای رسیدن به این تورنمنت صبر نموده بودیم و با گروه خوبی از بازیکنان هم پا به این مسابقات گذاشتیم، البته در طول مرحله گروهی هم اتفاقات خوبی برای ما رخ داد اما در نهایت امتیازات لازم برای صعود را کسب نکردیم. حریف امشب ما تیمی بود که تجربه زیادی از حضور در این رقابت ها داشت و می دانست که در سومین بازی مرحله گروهی چگونه باید آن را کنترل کند. این شاید همان کاری بود که ما نتوانستیم انجام دهیم. به همین دلیل هم الان ما باید به خانه برگردیم و کرواسی به مرحله بعدی می رود.

وی اضافه نمود: از بازی اول مان (برابر چک) که امتیازی نگرفتیم و در بازی دوم هم در ومبلی برابر انگلیس انرژی زیادی از دست دادیم و از نظر جسمی و روحی خسته شدیم. به همین دلیل شاید در بازی سوم کم آوردیم اما این هم درسی شد برای تورنمنت های بعدی. من قول می دهم که تا حضور دوباره مان در یک تورنمنت عظیم دوباره 23 سال طول نکشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1686

به "یورو 2020، کلارک: قول می دهم حضورمان در یک تورنمنت عظیم دوباره 23 سال طول نکشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، کلارک: قول می دهم حضورمان در یک تورنمنت عظیم دوباره 23 سال طول نکشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید