10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99 مقایسه قیمت و امکانات

به گزارش مجله فضای وب، چاپ دیجیتال امروزه با پیشرفت های شگرفتی که در حوزه چاپ رخ داده، بروز تر شده و توانسته با دستگاه های جدید سرعت چاپ نهایی را کم کند و کیفیت چاپ را بالاتر ببرد. ما در این مقاله به آنالیز و معرفی 10 مرکز برتر چاپ دیجیتال ایران در سال 99 پرداخته ایم و میخواهیم نقاط ضعف و قوت بهترین چاپخانه های دیجیتال تهران را برای شما بازگو کنیم.

10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99 مقایسه قیمت و امکانات

این 10 چاپخانه برتر دیجیتال با بهبود عملکرد و تجهیز کردن چاپخانه خود به بروزترین دستگاه های موجود در کشور باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت چاپ در کشور عزیزمان ایران شوند. در ادامه شما را با چاپ دیجیتال و این 10 شرکت برتر چاپ دیجیتال در ایران آشنا خواهیم کرد.

چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ دیجیتال نوعی چاپ است که چاپ تصاویر بر اساس تصاویر دیجیتالی که به طور مستقیم روی زیرلایه­ های مختلف صورت می­گیرد. در این روش احتیاجی به صفحه های چاپی بر خلاف چاپ افست نمی­باشد. فایل­های دیجیتالی مانند PDFها یا فایل­های نشر رومیزی می­تواند به طور مستقیم به دستگاه چاپ دیجیتال ارسال شده و روی کاغذ معمولی، کاغذهای مخصوص عکس، پارچه کانواس، فابریک (پارچه­ های تار و پودی)، پارچه­ های مصنوعی، کارت ­استاک و دیگر موارد چاپ می­ گردد.

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال با سایر روش­های قدیمی چاپ مثل چاپ افست تفاوت دارد. زیرا چاپ دیجیتال به صفحات چاپی احتیاج ندارد. به جای آن انتقال تصویر در دستگاه­ های چاپ دیجیتال به صورت مستقیم به روی ماده چاپی صورت می­ گیرد.

فناوری چاپ دیجیتالی به سرعت در حال رشد است و کیفیت آن به طور مداوم در حال پیشرفت است. این پیشرفت­ ها به حدی است که کیفیت چاپ افست را به سخره می­ گیرد. چاپ دیجیتال مزایای دیگری نیز دارد که شامل:

  • چاپ اطلاعات مختلف (VDP)
  • چاپ بنا بر تقاضا
  • مقرون به صرفه برای کارهای با حجم کم
  • تعویض سریع

پرینتر یا چاپگر دیجیتالی چیست؟

انواع مختلفی از چاپگرهای دیجیتالی شامل دستگاه­ های چاپ سریع یا انبوه مثل چاپگرهای فراوری ورق، دستگاه ­های دیجیتالی برش ورق، دستگاه­ های چاپ جوهرافشان و چاپگرهای لیزری وجود دارد. برخی از برندهای شناخته شده عبارتند از، چاپگرهای Xerox، شامل Xerox رنگی، iGen، Versant، Nuvera، چاپگرهای سری D و چاپگرهای دیجیتالی مانند Xerox Brenva، CiPress، Rialto، Trivor و Impika جوهرافشان و چاپگرهای فراوری مداوم.

بیشتر بخوانید : 5 مزیت چاپ دیجیتال برای بسته بندی

انواع رسانه چاپ دیجیتال

دستگاه­های چاپ دیجیتال می­توانند روی هر چیزی از کارت­ استاک­ های ضخیم، کاغذهای ضخیم و چاپ کارتن­، بسته بندی گرفته تا چاپ پارچه، پلاستیک و مواد ترکیبی چاپ کنند. چاپ پیراهن یکی از محبوب­ترین استفاده­ های چاپ دیجیتال می­ باشد. برخی از چاپگرهای دیجیتال قادر به چاپ روی پلی­ استر و کتان نیز هستند.

جوهرهای چاپ دیجیتال

جوهرهای چاپ دیجیتال شامل تونر و جوهرهایِ آبی، قرمز، زرد و مشکی به همراه رنگ­ های نمایش یافته بر روی صفحه نمایش کامپیوتر مانند نارنجی، آبی و سبز و همچنین جوهرهای خشک خاص برای جلوه ­های متالیک، سفید و شفاف هستند.

مزایا و معایب چاپ دیجیتال

فناوری چاپ دیجیتال بنا بر تقاضا و کارهای کوتاه و سریع و مقرون به صرفه است. چاپ دیجیتال همچنین برای کاربردهای شخصی مناسب است. اگر می­خواهید به سادگی عکس­ ها و نامه ­ها را با استفاده از چاپ داده مختلف (VDP) اصلاح کنید، تنها راه آن استفاده از چاپ دیجیتال است. با پیشرفت­ هایی که چاپ دیجیتال در کیفیت و سرعت داشته است، معایب قبلی خود را کنار گذاشته و دستگاه ­های چاپ دیجیتال در حال کنار زدن دستگاه ­های افست هستند.

بیشتر بخوانید : 10 شرکت برتر چاپ و بسته بندی ایران کجاست ؟

10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99

1. چاپ دیجیتال کهن

چاپ کهن را میتوان از قدیمی ترین چاپخونه های چاپ دیجیتال در کشور نامید. در برخی موارد نام چاپ دیجیتال در ایران با نام چاپ کهن عجین می گردد. این چاپخانه عظیم درحال حاضر در میدان هفت تیر تهران واقع شده است. این شرکت با مدیریت آقای احمد کهن و با تکنولوژی و دستگاه هایی به روز در زمینه چاپ دیجیتال در حال فعالیت است. از خوبی های دیگر این مرکز، ارائه خدمات آنلاین می باشد. همچنین شما میتوانید وارد سایت این مرکز چاپ شوید و با انتخاب مواردی که میخواهید و مورد احتیاج شماست؛ قیمت نهایی را مشاهده کنید و پس از آن به صورت آنلاین اقدام به پرداخت نمایید.

خدمات این شرکت شامل: چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای خارجی و چاپ اختصاصی می باشد. همچنین قابل ذکر است که ساعت کار این مرکز از ساعت 8:30 صبح تا 9 شب می باشد.

نقاط قوت چاپ کهن

  • قدمت بالا در حوزه چاپ
  • پوشش بخش وسیعی از کارهای مربوط به چاپ دیجیتال
  • بروز بودن دستگاه های چاپ
  • پوشش دادن بخش های چاپ دیجیتال و چاپ افست و هدایای تبلیغاتی
  • قیمت پایین نسبت به مجهز بودن به دستگاه های بروز

نقاط ضعف چاپ کهن

  • نداشتن افراد متخصص در زمینه چاپ
  • نداشتن تیم دیجیتال مارکتینگ
  • مسائل در تجربه کاربری سایت
  • کیفیت متوسط نسبت به امکانات بالا
  • بروز نبودن پرسنل

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال کهن

2. چاپ دیجیتال چاپ آقا

چاپ آقا وقتی وارد بازار چاپ شد، همه رقبا فهمیدند رقیبی جدی را در کنار خود دارند. چاپ آقا با ورودش تحولی شگرف در حوزه چاپ آنلاین ایجاد کرد. رقبایی که تا آنروز به این فکر میکردند که هر چه مغازه عظیمتری داشته باشند یا هر چه به میدان بهارستان و خیابان جمهوری نزدیکتر باشند یا مغازه بهتری در پاساژ شقایق بگیرند، در آمد بیشتری خواهند داشت، یکدفعه از خواب خوش بیرون آمدند و دیدند که سهمی زیادی از بازار را از دست دادند.

وقتی حرف از استارت آپ میشه، اغلب تصور ما تیمی چند نفره با ایده ای نو و با یک سرمایه بسیار کم است، ولی چاپ آقا از این قاعده مستثنی بود و با یک هزینه بسیار زیاد که تا آنروز شاید هیچ کسب و کاری در حوزه چاپ هزینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ خود ننموده بود (حتی در خواب هم نمیدید)، وارد بازار چاپ شد.

چاپ آقا با استفاده از بهترین افراد حوزه دیجیتال مارکتینگ ورد بازار چاپ شد و کار خود را آغاز کرد و در سریع ترین زمان توانست سهم خوبی از بازار چاپ را متعلق به خود کند. این شرکت در ابتدا چاپخانه مستقل نداشت و از چاپخانه های تخصصی دیگر برای چاپ اقلام چاپی خود استفاده میکرد. در ابتدا موسسین چاپ آقا با مسائل عظیمی دست و پنجه نرم میکردند و آن نداشتن افراد متخصص در حوزه چاپ بود. افرادی که به عنوان ناظر وظیفه نظارت بر چاپ را بر عهده داشتند. البته هنوز هم که هنوزه احساس میگردد که این مشکل در این چاپخانه پابرجاست. اغلب چاپخانه مشکل تیم دیجیتال مارکتینگ دارند و چاپ آقا مشکل متخصص چاپ…

چاپ آقا یک شرکت دانش بنیان است که در سال 94 آغاز به کار نموده است. دفتر مرکزی چاپ آقا در خیابان قنبرزاده تهران است و چاپخانه آن در خیابان جمهوری تهران واقع شده است. محصولات چاپ آقا عبارتند از: تراکت، بروشور، استند، کارت ویزیت، ست اداری، سربرگ، فاکتور فروش، لیبل، ساک دستی و…

شرایط ارسال تهران به این صورت است که یا میتوانید به مرکز تحویل تهران مراجعه کنید با با هزینه خود شما، سفارش ارسال می گردد. برای ارسال به شهرستان نیز، ارسال توسط تیپاکس انجام می گردد. می توان از معایب چاپ آقا به این اشاره نمود که هیچ هزینه ای را در خصوص ارسال گردن نمی گیرد.

محصولات چاپ آقا شامل گارانتی هستند و شرایط اعمال آن عبارتند از:

جابجایی و قرارگیری نادرست رنگ ها یا کامل چاپ نشدن طرح روی محصول، برش محصول به داخل ناحیه اطمینان، آسیب دیدگی محصول

نقاط قوت چاپ آقا

  • دارای تیم متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • دارای سایتی با تجربه خوب کاربری
  • دارای ابزار طراحی آنلاین
  • فایل ها قبل از چاپ توسط نرم افزارهای تخصصی چک می گردد.

نقاط ضعف چاپ آقا

  • نداشتن تیم متخصص در حوزه چاپ
  • قیمت بالاتر نسبت به مجموعه های دیگر چاپی
  • نداشتن فرم های چاپ 6 ساعته

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال چاپ آقا

3. چاپ دیجیتال متین

شرکت چاپ متین شرکتی بسیار نوین و توسعه یافته است. این شرکت در هر روز بیش از ده پروژه از مشتریان خود به صورت آنلاین دریافت می نماید و با مجهزترین و بروزترین دستگاه ها آن ها را تحویل مشتریان خود می دهد.

خدمات این شرکت شامل چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری و مدیریتی و … می باشد.

یکی از خوبی های این شرکت دارا بودن سیستم پشتیبانی آنلاین است که شما را در زمینه های چاپ و طراحی و … هدایت می نماید. همچنین موردی که این شرکت را از دیگر شرکت ها متمایز می نماید این است که این شرکت حامی محیط زیست است و تمامی رنگ ها و الیاف ها استفاده شده در صنعت چاپ در این شرکت سازگار با محیط زیست می باشد.

این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی سفارشات مشتریان خود را به سرتاسر کشور ارسال می نماید. این شرکت محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا مشتریان بتوانند بسته به شرایط و سلیقه خودشان، از بین بهترین طرح هایی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده میگردد، طرح خود را انتخاب کنند و درخواست چاپ کنند. همچنین این شرکت تضمین کیفیت و قیمت پایین خود را نیز میدهد که این به نوبه خود در دنیای امروز بی نظیر است.

نقاط قوت چاپ متین

  • قیمت رقابتی
  • سایت به گونه ای طراحی شده که بسیار کاربر پسند بوده و از لحاظ سئو، در کلمات پر رقابت در صدر نتایج گوگل می باشند.
  • کاربر براحتی میتواند با کمی شناخت نسبت به اقلام چاپی که می خواهد پیدا کند و قیمت محصولات را محاسبه و سفارش دادن در این سایت براحتی قابل انجام است.

نقاط ضعف چاپ متین

  • یکی از نقاط ضعفی که در موقع سفارش میتوان آن را حس کرد، اینکه چاپ فرم های عمومی این چاپخانه در چاپخانه های عظیمتری انجام می گردد. حداقل در برخی موارد وقتی چاپخانه های عظیمتر مثل چاپ نقش الماس بخاطره مسائل داخلی قادر به انجام به موقع سفارشات نیستند ، این چاپخانه نیز بصورت مستقیم مسائلی برایش ایجاد میگردد. در حالی که همه توضیحات در این سایت قصد دارد این نکته را به شما بگوید که دارای چاپخانه ای مستقل هستند.

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال متین

4. چاپ دیجیتال مدرن

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال مدرن

5. چاپ دیجیتال نمونه

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال نمونه

6. چاپ دیجیتال الوچاپ

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال الوچاپ

7. چاپ دیجیتال یاقوت

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال یاقوت

8. چاپ دیجیتال آبرنگ نوین

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال آبرنگ نوین

9. چاپ دیجیتال خانه طراحان سام

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال سام

10 . چاپ دیجیتال روز

  • سفارش آنلاین(خدمات آنلاین)
  • مسئول و ناظر کیفی چاپ
  • قیمت رقابتی و حداقل زمان تحویل
  • اطلاع رسانی از مراحل چاپ
  • چاپ و تکثیر کتاب به صورت تخصصی
  • فعال بودن شیفت شب برای کارهای فوری
  • ارسال رایگان شهری در صورت عقد قرارداد
  • ارسال به تمام شهرستان ها و خارج از کشور

مشاهده تعرفه چاپ دیجیتال روز

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1111

به "10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99 مقایسه قیمت و امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مرکز بهترین چاپ دیجیتال تهران سال 99 مقایسه قیمت و امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید