170 غرفه در نمایشگاه رسانه های دیجتال ثبت گردیده است

به گزارش مجله فضای وب، جلسه کارگروه بین الملل و توسعه صادرات آئین نامه توسعه و ساماندهی رسانه های دیجیتال مصوب هیات وزیران با اعلام ثبت نام از 170 غرفه و 10 کشور و یک سازمان بین المللی برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار گردید.

170 غرفه در نمایشگاه رسانه های دیجتال ثبت گردیده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، جواد موحد (دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال) در این نشست با اشاره به پر شدن بیش از نیمی از ظرفیت نمایشگاه، گفت: تاکنون حدود چهار هزار متر یعنی نیمی از فضای موجود دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال توسط علاقه مندان به حضور در نمایشگاه اشغال گردیده است.

او ادامه داد: بیشترین فضا را تا این لحظه بخش پایگاه های اینترنتی اشغال کردند و بعد از آن استارت آنها، نرم افزارهای تلفن همراه و محتوای دیجیتال در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. همچنین با توجه به برگزاری جام خلیج فارس در بخش بازی های دیجیتال نمایشگاه، این بخش نیز فضای مناسبی را به خود اختصاص داده است.

مهدی رمضانی (معاون رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری) نیز در سخنانی اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای استارت آپ ها، شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیال فراخوانی را برای حضور با تخفیف های اعلامی از سوی مرکز رسانه های دیجیتال ارسال نموده است تا از تسهیلات ویژه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها بهره مند شوند.

در ادامه مجتبی مشیری (نماینده موسسه فرهنگی اکو) نیز با اشاره به حضور غرفه های بخش بین الملل، گفت: 9 کشور عضو اکو و جمهوری اسلامی ایران به همراه سازمان بین المللی اکو در نمایشگاه دوازدهم غرفه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دهم تا 14 آبان ماه در مصلی تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 63

به "170 غرفه در نمایشگاه رسانه های دیجتال ثبت گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "170 غرفه در نمایشگاه رسانه های دیجتال ثبت گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید