6 سریال ترسناک که پاییز 2021 منتشر می شوند

به گزارش مجله فضای وب، درست در فصل هالووین، تعداد زیادی سریال تلویزیونی ترسناک وجود دارند که قرار است در پاییز 2021 پخش شوند. چندی پیش، به ویژه در اوایل قرن تازه، ژانر وحشت، خیلی جایی در تلویزیون نداشت. حتی چند سریال پیروز مبتنی بر وحشت مانند پفراینده های ایکس و بافی قاتل خون آشام ها در بین آثار تلویزیونی به چشم می خوردند اما این ژانر هم چنان نسبتا دست نخورده به جای مانده بود. این فرایند در دهه گذشته، به طرز چشمگیری تغییر کرد و سریال فوق العاده پیروز مردگان متحرک شبکه ای ام سی، پیشگام این حرکت بود.

6 سریال ترسناک که پاییز 2021 منتشر می شوند

سپس قطار بدون توقف مجموعه های ترسناک به راه افتاد که شامل آثاری مانند داستان وحشتناک آمریکایی شبکه اف ایکس، چیزهای عجیب تر نتفلیکس، ادامه سریال توئین پیکس (که بسیار مورد ستایش نهاده شد) و سایر سریال های فرقه ای تحسین برانگیز مانند هانیبال و اش در برابر شیطان مرده بود. با این وجود، این سریال ها فقط بخشی از آثار با کیفیت مطلوب و مجموعه های تلویزیونی ترسناک هستند که در دهه گذشته، انتشار یافتند. خوشبختانه به نظر می رسد که رونق مجموعه های تلویزیونی ترسناک، حداقل در این دهه هم ادامه داشته باشد.

افرادی که چشم انتظار پاییز هستند و به آثار وحشتناک علاقه دارند، باید شاد باشند، چرا که با شروع ریزش برگ ها و سرد شدن شب ها، قرار است چندین سریال تلویزیونی ترسناک برای اولین بار نمایش داده شوند. به زودی زمان آن فرا می رسد که یک پتو بردارید، جلوی تلویزیون بنشینید و هیجان و ترس را هم زمان تجربه کنید.

6. مراسم نیمه شب (Midnight Mass)

  • خالق: مایک فلانگان
  • بازیگران: کیت سیگل، زک گیلفورد، راهول کولی
  • تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021 (2 مهر 1400)

نویسنده و کارگردان مشهور، مایک فلانگان، در دهه گذشته، به لطف فیلم های تحسین شده ای مانند آکیولوس و دکتر اسلیپ و سریال های فوق العاده اش در نتفلیکس مانند تسخیر خانه هیل و تسخیر بلای مینور، به یکی از افرادی تبدیل شد که خیلی زود نامی برای خود در این ژانر، دست و پا کرد. در حال حاضر، فلانگان، سریال مراسم نیمه شب را در صف انتشار نتفلیکس دارد که یک مینی سریال هفت قسمتی است که طبق معمول، در آن، با همکاران مورد علاقه قبلی خود مانند هنری توماس، آنابیت گیش و البته همسرش، کیت سیگل کار می نماید. تمرکز داستان مراسم نیمه شب بر یک جامعه جزیره ای کوچک است که به سرعت تحت تاثیر یک واعظ مرموز و در عین حال، قدرتمند (همیش لینکلیتر) قرار می گیرد. همه این افراد درگیر این رهبر مذهبی شوم می شوند به جز یکی از ساکنان رسوای جزیره که از دستورات او پیروی نمی نماید.

5. چاکی (Chucky)

  • خالق: دان مانسینی
  • بازیگران: برد دوریف، فیونا دوریف، جنیفر تیلی
  • تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2021 (20 مهر 1400)

فرانچایز بازی بچگانه پس از مدت زمانی طولانی و انتشار هفت فیلم (اگر بازسازی مورد مناقشه سال 2019 را هم حساب کنیم، هشت فیلم می شود)، قرار است در قالب یک مجموعه تلویزیونی با اسم چاکی و در شبکه سای فای به نمایش درآید. داستان این مجموعه در پی وقایع فیلم فرقه چاکی در سال 2017 شروع می شود و خالق اصلی این فرانچایز، دان مانسینی، نویسنده و کارگردان این سریال خواهد بود و برد دوریف، اسطوره ژانر وحشت، بار دیگر صداگذاری این عروسک قاتل معروف را برعهده دارد. هم چنین جنیفر تیلی در نقش تیفانی، عروس چاکی، فیونا دوریف در نقش نیکا پیرس، الکس وینسنت در نقش اندی بارکلی و کریستین الیز مک کارتی در نقش کایل، خواهر خوانده اندی از فیلم بازی بچگانه 2، در این سریال حضور دارند. فصل 1 چاکی شامل هشت قسمت خواهد بود و به وسیله مانسینی نوشته شده است و در این داستان، این عروسک پس از خریده شدن به وسیله یک نوجوان خشمگین و ناراحت، شرارت خود را در یک شهر کوچک، شروع می نماید.

4. روز مردگان (Day Of The Dead)

  • خالق: استن اسپرای
  • بازیگران: کینان تریسی، دنیل دونی، ناتالی مالایکا
  • تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)

این سریال شبکه سای فای، هم نام فیلم کلاسیک سال 1985 استاد ژانر زامبی، جورج رومرو است اما به نظر می رسد هیچ ارتباطی با این اثر رومرو ندارد و تنها نقطه اشتراک آن ها، قیام زامبی ها است. این لزوما به این معنی نیست که این سریال بد خواهد بود اما هرکسی که انتظار دارد با سریالی مشابه فرانچایز رومرو روبه رو شود، باید بداند که واقعا این گونه نخواهد بود. سریال تلویزیونی روز مردگان، روی گروهی از شش غریبه متمرکز است که می خواهند در روزهای اولیه پس از قیام مردگان، زنده بمانند و مجبور می شوند کنار یک دیگر جمع شوند. فصل 1 شامل 10 قسمت خواهد بود. بسیاری از پروژه هایی که با نام روز مردگان ساخته شده اند و کارگردان آن ها فردی به غیر از رومرو بوده است، بد از آب درآمده اند. بنابراین منطقی است که هواداران این مجموعه، با احتیاط عمل نمایند.

3. من می دانم تابستان پیش چه کردی (I Know What You Did Last Summer)

  • خالق: مایکل کلیر
  • بازیگران: مدیسون آیزمن، اشلی مور، فیونا رن
  • تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)

من می دانم تابستان پیش چه کردی در آمازون پرایم پخش خواهد شد و ظاهرا بر اساس کتابی با همین نام به قلم لوئیس دانکن در سال 1973، ساخته شده اما بر اساس آن چه تا به امروز دیده شده است، به نظر می رسد از فیلم پرطرفدار سال 1997 هم الهام گرفته است که اقتباسی با همین نام و با بازی جنیفر لاو هیویت بود. این فیلم، تفاوت های زیادی با خود کتاب داشت، تا جایی که دانکن از آن متنفر بود. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم این سریال آمازون به کدام سمت و سو نزدیک می شود. همان طور که انتظار داشتیم، داستان سریال درباره گروهی از دوستان نوجوان است که به طور تصادفی مردی را با ماشین خود می کشند و او را پنهان می نمایند و سپس یک سال بعد به وسیله یک مهاجم ناشناس، مورد هدف قرار می گیرند. مدیسون آیزمن که سابقه بازی در فرانچایز جومانجی و فیلم آنابل به خانه می آید را دارد، نقش اصلی این سریال را ایفا می نماید.

2. دکستر: خون نو (Dexter: New Blood)

  • خالق: مارکوس سیگا
  • بازیگران: کلانسی براون، جولیا جونز، الانو میلر
  • تاریخ انتشار: 7 نوامبر 2021 (16 آبان 1400)

این سریال ، بازسازی سریال دکستر است اما با توجه به اسم نوش، خون نو، به نظر می رسد سبک و سیاقی نو داشته باشد. خون نو به هواداران دکستر فرصتی می دهد تا خاتمه تلخ گذشته را فراموش نمایند و داستان آن، یک دهه پس از شروع زندگی نو دکستر اتفاق می افتد. او به اسم یک چوب بر و با نامی جعلی در شمال نیویورک زندگی می نماید. دکستر به طریقی، تمایل خود به کشتن را سرکوب نموده است اما قتل های محلی، نیمه تاریک وجود او را بیدار می نمایند. هریسون پسر دکستر هم عظیم تر شده و احتمالا خودش هم به یک قاتل تبدیل شده است. کلنسی براون به اسم یک شرور نو به این سریال می پیوندد، جنیفر کارپنتر به اسم روح دبرا به داستان باز می شود و آرتور میلر در نقش جان لیثگو، معروف به قاتل ترینیتی، در فلش بک ها ظاهر می شود.

1. کمی فراتر (Just Beyond)

  • خالق: ست گراهام اسمیت
  • بازیگران: لکسی اندروود، مکنا گریس، الیشا هنیگ
  • تاریخ انتشار: پاییز 2021

سریال هایی که در بالا شرح داده شد بیشتر مخاطبان قدیمی را هدف قرار می دهند اما کمی فراتر، سریالی وحشتناک است که تمام اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند. فصل اول کمی فراتر، هشت قسمت است و در دیزنی پلاس پخش می شود. این سریال فعلا بدون تاریخ تعیین انتشار است اما انتظار می رود که در پاییز 2021 پخش شود. مکنا گریس بازیگر سریال تسخیر خانه هیل که اخیرا بسیار پرکار بوده است، در یکی از قسمت های اولیه بازی خواهد نمود اما باید بدانیم که کمی فراتر یک مجموعه گلچین است، به این معنی که هر قسمت یک داستان نو با شخصیت های نو را روایت می نماید. کمی فراتر بر اساس داستان هایی از سری رمان های گرافیکی آرال استاین به همین نام (استودیوی بوم) ساخته شده است. ست گراهام اسمیت، خالق و نویسنده این سریال است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1791

به "6 سریال ترسناک که پاییز 2021 منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 سریال ترسناک که پاییز 2021 منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید