ارسال اولین محموله یاری های سازمان های نظام مهندسی ساختمان به مناطق سیل زده

به گزارش مجله فضای وب، اولین محموله یاری های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جهت توزیع در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

ارسال اولین محموله یاری های سازمان های نظام مهندسی ساختمان به مناطق سیل زده

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

نرماشیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت:سازمان نظام مهندسی ساختمان پس از آنالیز و احتیاجسنجی، با بودجه تامین شده توسط سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان¬ها، اقدام به خرید اقلام اساسی و مورد احتیاج مردم آسیب دیده از سیل نمود و اولین محموله روز آدینه 27 دیماه به این مناطق ارسال شد تا در نقاط مشخصی که احتیاج به یاری دارند توزیع شوند.

نرماشیری ضمن تشکر از همیاری و همدلی خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان کشور، بیان کرد: محموله های بعدی نیز پس از احتیاجسنجی مناطق سیل زده در اسرع وقت تهیه و ارسال خواهد شد.

تیمی از سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت ارزیابی مناطق سیل زده و تصمیم گیری در مورد روش بازسازی و نوع یاری های آینده سازمان، به زودی به جنوب استان اعزام خواهند شد.

حجم خسارات آن قدر زیاد است که هم اکنون بیش از سه هزار و 500 نفر در حال امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هستند. قطع محور های ارتباطی 500 روستا، بسته شدن 26 محور ارتباطی، قطع برق 130 روستا، از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی 300 روستا در مناطق مرکزی و جنوبی، آسیب بیش از 20 هزار واحد مسکونی، آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستان های کنارک، چابهار و دلگان، قطع شبکه ارتباط تلفن در شهرستان های نیکشهر، فنوج، بخش هایی از دلگان، سرباز، کنارک، قصرقند و همچنین آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی از جمله آسیب های وارد آمده به مناطق سیل زده این استان است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 600

به "ارسال اولین محموله یاری های سازمان های نظام مهندسی ساختمان به مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال اولین محموله یاری های سازمان های نظام مهندسی ساختمان به مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید