اولیانوف: هنوز در فرایند احیای برجام پیشرفت محسوسی حاصل نشده است

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری، به ارزیابی فرایند احیای برجام پرداخت و در این باره نوشت: هنوز پیشرفت چشم گیری حاصل نشده است اما دلایلی برای خوشبینی محتاطانه وجود دارد.

اولیانوف: هنوز در فرایند احیای برجام پیشرفت محسوسی حاصل نشده است

وی ادامه داد: همه طرفین از جمله ایران و آمریکا نشانه هایی از وحدت هدف را که همان اجرای کامل برجام از سوی همه طرفین است؛ نشان می دهند.

اولیانوف ادامه داد: برای حصول پیشرفت بیشتر، مشارکت کنندگان در برجام باید درک بهتری از برطرف تحریم های آمریکا داشته باشند. این پیش شرط اصلی برای موفقیت است. در باب موضوع هسته ای (آنچه که باید از سوی ایران انجام گردد)، تصویر کم و بیش واضحی وجود دارد.

پیشتر، شبکه پرس تی وی به نقل از یک منبع نزدیک به تیم ایرانی حاضر در گفت وگوهای وین گفته بود که برطرف تحریم های برجامی کافی نیست و همه تحریم های اعمال شده از سوی ترامپ تحت برچسب های دیگر هم باید برداشته گردد، در غیر اینصورت نماینده آمریکا از وین دست خالی باز خواهد گشت.

ایران همچنین تاکید می نماید که از سرگیری اجرای کامل تعهدات برجامی این کشور بعد از راستی آزمایی اقدام آمریکا انجام می گردد و واشنگتن باید وعده برطرف تحریم را در عمل اثبات کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1571

به "اولیانوف: هنوز در فرایند احیای برجام پیشرفت محسوسی حاصل نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: هنوز در فرایند احیای برجام پیشرفت محسوسی حاصل نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید