با درایت همه از جمله کالدرون به قهرمانی ادامه می دهیم

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، جلسه اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ساعت شانزده عصر امروز شروع و به مدت پنج ساعت به طول انجامید.

با درایت همه از جمله کالدرون به قهرمانی ادامه می دهیم

در این جلسه درباره چالش های مالی پیش رو، برنامه های مالی و برنامه های تیم در نیم فصل دوم تبادل نظر شد.

در پایان این نشست اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل بیانیه ای را صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

هیأت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس، قهرمانی و صدرنشینی در پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور را به همه طرفداران عزیز، پیشکسوتان گرامی، کادر فنی توانا و دانا، بازیکنان غیرتمند و در مجموع تمام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گوید.

تردیدی نیست که این موفقیت که به کمک خدا، منشأ پیروزی های بعدی و قهرمانی خواهد بود بدون کوشش و همکاری گروهی و جانانه تمام اعضای این خانواده محقق نمی شد. گذر مراحل سخت به لطف اتحاد بزرگ پرسپولیس رقم خورد و باشگاه پرسپولیس به سهم خود مراتب سپاس و تقدیر خویش را از حمایت طرفداران عاشق، بزرگان و پیشکسوتان دلسوز، درایت و توانمندی آقای کالدرون و دستیاران و همکاری مدیر برنامه ایشان، سختکوشی و تعصب بازیکنان غیرتمند و کوشش عوامل فداکار تیم و باشگاه اعلام می دارد.

همه اینها در کنار هم باعث شد تا با وجود تمام چالش های مالی و رقابت سنگین ورزشی، امروز پرسپولیس را بار دیگر در صدر جدول بازی ها و دارای عنوان قهرمانی در شروع تعطیلات نیم فصل بدانیم و این موفقیت را که با اتحاد و همدلی، نوید قهرمانی در پایان فصل می دهد با هم و در کنار هم جشن بگیریم.

هیأت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس همچنین در بخش دیگری از این پیغام، سال نو مسیحی را به سرمربی تیم، دیگر اعضای مسیحی تیم و طرفداران مسیحی پرسپولیس در ایران و سراسر جهان تبریک گفتند و ابراز امیدواری کردند سال جدید برای ایشان و همه مردم جهان سالی سرشار از سلامتی، شادی، موفقیت و مهربانی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 691

به "با درایت همه از جمله کالدرون به قهرمانی ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با درایت همه از جمله کالدرون به قهرمانی ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید