بزرگراه یادگار از زیر بوستان جی به بزرگراه سعیدی متصل می شود

به گزارش مجله فضای وب، در سال 1400 ادامه بزرگراه یادگار امام از زیر پادگان و بوستان جی عبور می نماید و به بزرگراه سعیدی متصل می گردد.

بزرگراه یادگار از زیر بوستان جی به بزرگراه سعیدی متصل می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه 9 درباره پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام گفت: این پروژه در صورت اجرا می تواند به یکی از مهمترین پروژه های بزرگراهی تهران در این مقطع زمانی تبدیل گردد بدین صورت که قرار است انتهای بزرگراه یادگار امام از زیر پادگان جی عبور و به بزرگراه سعیدی متصل گردد.

او با بیان اینکه کلنگ ساخت بوستان جی نیز در همان محدوده به زمین زده شده و ادامه بزرگراه یادگار امام از زیر این بوستان رد می گردد، اضافه نمود: محدوده ای که دو شاخه بزرگراه از هم فاصله می گیرند پوشیده از درخت است و روی محدوده دو شاخه بزرگراه درختکاری وجود ندارد، ولی یک فضای باز قرار گرفته است که برای بوستان استفاده می گردد؛ بنابراین بوستان روی بزرگراه ساخته می گردد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم که در آینده با بهتر شدن اوضاع مالی و پیدا کردن راه چاره هایی این پروژه انجام گردد، گفت: به دلیل رویکرد انسان محوری پروژه ها ترجیح می دهیم که پادگان جی خیلی تکه تکه نگردد کما اینکه بلوار استاد تعیین جنوبی هم که افتتاح شده یک بلوار ترافیکی با چهار باند است که تبدیل به یک خیابان اجتماعی شده و حتی در این خیابان کاربری هایی تعریف خواهد شد برای تصویب در کمیسیون ماده پنج که با رویکرد اجتماعی و انسان محوری همخوانی داشته باشد.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه، چون در بزرگراه این امکان فراهم نیست بنابراین از فضای روی آن می توان به عنوان پارک استفاده کرد، اضافه نمود: پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام با شرایط مالی فعلی، در سال 1399 نمی تواند آغاز گردد مگر اینکه بتوان در قالب یک مشارکت خاصی این پروژه را پیش برد و یا یک رونق مالی ویژه ایجاد گردد.

او یادآور شد: یک پل در امتداد این بزرگراه ایجاد می گردد که از روی زیر گذر عبور می نماید تا جهت لاین غرب به شرق اتوبان سعیدی که در حال حاضر به سمت آزادی می رود را حفظ کند که البته ساخت آن احتیاج به تملک بخشی از اطراف پادگان جی که متعلق به آموزش و پرورش است، دارد.

موسوی گفت: ترجیح منطقه این است که لااقل ساخت این پل که جزیی از پروژه است و بخشی از پایه های آن نیز نصب و اجرا و کارگاه آن تجهیز شده است، در وهله اول اجرا گردد چرا که اگر فرایند پیشرفت زیر گذر به این نقطه برسد، به ساخت این پل احتیاج است.

منبع: شهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1170

به "بزرگراه یادگار از زیر بوستان جی به بزرگراه سعیدی متصل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگراه یادگار از زیر بوستان جی به بزرگراه سعیدی متصل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید