1,7 میلیارد تومان اعتبار برای شهر امیریه دامغان جذب شد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مجد غروب پنج شنبه در نشست بررسی مسائل و مسائل شهر امیریه با حضور نماینده مردم و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان و مدیران دامغان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن یادآوری اینکه سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار سال گذشته به شهر امیریه در بخش های مختلف اختصاص پیداکرده است، ابراز داشت: از این میزان یک میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص یافته است.

1,7 میلیارد تومان اعتبار برای شهر امیریه دامغان جذب شد

وی بابیان اینکه ردیف های اعتباری امیریه پیگیری می شود، افزود: یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز از محلمالیات بر ارزش اضافه کرده به این شهر اختصاص پیداکرده است.

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساختمان جامع سلامت امیریه

نماینده عالی دولت در دامغان بابیان اینکه طی سال جاری دو میلیارد تومان اعتبار به دانشکده کشاورزی امیریه اختصاص یافت، گفت: در سال آینده نیز 4.5 میلیارد تومان اعتبار به دانشکده کشاورزی این شهر تعلق خواهد گرفت.

مجد در ادامه شرح داد: پروژه احداث ساختمان جامع سلامت شهری امیریه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه در سال جاری 13 میلیارد تومان اعتبار به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در دامغان اختصاص پیدا کرد، افزود: همچنین 14 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های آب شهرستان هزینه شده است.

گاز رسانی به 85 درصد روستاهای دامغان

فرماندار دامغان بابیان اینکه تاکنون 85 درصد روستاهای این شهرستان گازرسانی شده اند، ابراز داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به دیگر روستاها در دست اقدام است تا مردم روستاهای باقیمانده نیز از این نعمت برخوردار شوند.

مجد با بیان اینکه بنیاد مسکن اقدام به 155 هزار متر مربع در روستاهای دامغان کرده است، گفت: در سال 96 و 97 اعتباری معادل 216 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شد.

به گزارش خبرنگاران، شهر امیریه در 25 کیلومتری جنوب غربی دامغان واقع است و سه هزار و 700 نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 164

به "1,7 میلیارد تومان اعتبار برای شهر امیریه دامغان جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1,7 میلیارد تومان اعتبار برای شهر امیریه دامغان جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید