تغییر در روند جذب نیرو در شهرداری ، توقف معرفی نیرو از سوی واحدها

به گزارش مجله فضای وب، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تحقق توازن عرضه و تقاضای نیروی انسانی شهرداری تهران با راه اندازی سامانه بازار کار داخلی اطلاع داد و گفت: این سامانه این امکان را فراهم می نماید تا نیروها درون مجموعه شهرداری تهران در بخشی که مورد علاقه خودشان است با توجه به احتیاج بخش های مختلف مشغول به کار شوند.

تغییر در روند جذب نیرو در شهرداری ، توقف معرفی نیرو از سوی واحدها

ابراهیم شیخ در تبادل نظر با خبرنگاران اضافه نمود: برابر برنامه سوم سالانه 6 درصد کارکنان مازاد در درون ساختار تشکیلاتی باید کاهش پیدا کند و در ازای این کاهش نیروهای مازاد می توانیم 15 درصد نیروی نخبه جدید متناسب احتیاجهای سازمان جذب داشته باشیم. در حقیقت به ازای هر شش نفر که از نیروهای مازاد کاهش پیدا می نمایند می توانیم یک نفر جذب نیرو کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اضافه نمود: همه کسانی که واجد شرایط برای جذب باشد اطلاعاتشان در بانک اطلاعاتی شهرداری تهران ثبت شده است و در حقیقت برخلاف گذشته دیگر واحدها برای جذب نیروی اسم معرفی نمی نمایند بلکه آن ها احتیاجهایشان را اعلام می نماید و براساس تجربه و احتیاج اعلام شده ما به سراغ بانک اطلاعاتی می رویم و کاندیداهای مورد نظر را پیدا می کنم. در مرحله بعد با برگزاری آزمون فرد مورد نظر انتخاب می گردد.

وی تاکید نمود: ما در شهرداری تهران رویکرد متفاوتی داریم. در دوران مدیریت شهری جدید راه اندازی سامانه بازار کار داخلی شهرداری تهران - که عرضه و تقاضای نیروی انسانی را متوازن می نماید- محقق شد. این سامانه برای اولین بار در کشور این امکان را فراهم می نماید افرادی که دوست دارند در مجموعه شهرداری تهران در بخش دیگری به جز محل کار فعلی خود کار نمایند در این سامانه اطلاعات خود را عرضه می نمایند و با توجه به اعلام احتیاج سازمان ها برای جذب نیرو می تواند به وسیله این سامانه در بخش مورد علاقه خود مشغول به کار شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 155

به "تغییر در روند جذب نیرو در شهرداری ، توقف معرفی نیرو از سوی واحدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در روند جذب نیرو در شهرداری ، توقف معرفی نیرو از سوی واحدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید